اعلام هزینه گروه امبریسر برای خرید ارباب حلقه‌ها

اشتراک گذاری

گروه امبریسر در جلسه ارائه گزارش مالی خود به هزینه خرید امتیاز مجموعه ارباب حلقه‌ها اشاره کرد.

گروه امبرسیر در گزارش سالانه خود تایید کرد با پرداخت ۳۹۶ میلیون دلار موفق شده است امتیاز آی‌پی ارباب حلقه‌ها را به‌دست آورد. قرارداد این خرید شامل ویژگی‌های چند رسانه‌ای نشان تجاری ارباب حلقه‌ها از جمله فیلم‌های سینمایی، بازی‌های ویدیویی، بازی‌های رومیزی، تجارت، پارک‌های سرگرمی و حقوق تولید محتوای دو سری ارباب حلقه‌ها و هابیت می‌شود. همچنین این قرارداد، حقوق گروه امبریسر را در سایر محتوای مربوط‌به آثار سرزمین میانه که توسط Tolkien Estate و HarperCollins تولید شده‌اند، تضمین می‌کند.

این خبر پس از اعلام برنامه‌های امبریسر برای تجدید ساختار گسترده در زیرمجموعه‌های خود منتشر شد که انتظار می‌رود منجر به تعطیلی تعدادی از استودیوها شود. علاوه‌بر این، گروه امبریسر تایید کرد که به‌دنبال تبدیل کردن The Lord of the Rings به یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای بازی‌های ویدئویی است. با این وجود بازی The Lord of the Rings: Gollum جدیدترین اثر ساخته شده از این سری به شمار می‌آید که نتوانست نظر بازیکنان و منتقدان را جلب کند و در حال حاضر به‌عنوان یکی از بدترین بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۳ شناخته می‌شود.

در پی طرح‌های بازسازی امبریسر، استودیو کریستال داینامیکس بیانیه‌ای منتشر کرد و به طرفداران اطمینان داد که برنامه‌های جدید این ناشر بر توسعه نسخه آینده Tomb Raider تأثیری نخواهد گذاشت.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  سازمان CMA: معامله اکتیویژن بلیزارد با مایکروسافت باعث کاهش قابل توجه رقابت نخواهد شد

اخبار مرتبط