اعلام زمان پلی تست اولین بازی استودیو Mountaintop در سبک شوتر اول شخص

اشتراک گذاری

استودیو Mountaintop تریلری از اولین بازی خود در سبک شوتر اول‌شخص منتشر کرده است.

استودیو Mountaintop تیمی متشکل از توسعه‌دهندگان سابق استودیوهای ریسپاون، بانجی، ناتی داگ، بلیزارد، رایت و اپیک است که در حال کار روی یک بازی شوتر اول‌شخص بازیکن دربرابر بازیکن هستند. اکنون تیزر تریلری از این بازی منتشر شده که در ادامه قابل مشاهده است.

لی هورن، کارگردان بازی که سابقه کار روی آثاری مثل League of Legends در رایت و Apex Legends در اپیک را دارد، در این تیزر تریلر ۷۶ ثانیه‌ای بسیاری از کانسپت آرت‌های این ویدئوگیم را به تصویر می‌کشد و اعلام می‌کند اولین پلی تست نسخه پی‌سی برای افرادی‌که ثبت‌نام کرده‌اند و انتخاب می‌شوند در تاریخ ۴ و ۵ شهریور (۲۵ و ۲۶ اوت) برگزار خواهد شد.

لینک دانلود از آپارات

هورن این پروژه را یک شوتر تاکتیکی رقابتی متحول‌کننده ژانر می‌داند و سپس برخی موارد منفی را در دیگر شوترها که بازیکنان از آن‌ها رنج می‌برند، فهرست می‌کند. گفتنی است این استودیو ابتدا در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد و از زمان کسب بودجه در حال کار روی این پروژه است. البته تاکنون هم گروهی از بازیکنان به تجربه و بازخورد این بازی می‌پرداختند. اما اکنون استودیو تصمیم گرفته آن را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهد.

همین می‌تواند نشانه‌ای باشد که بازی نزدیک به معرفی کامل است. به نظر می‌رسد این اثر شوتر دیگری در سبک رایگان و لایوسرویس خواهد بود که نحوه عملکرد آن دربرابر بازی‌های بزرگ این سبک باتوجه‌به سابقه سازندگانش می‌تواند موردی جالب باشد.

بیشتر بخوانید  بازی Helldivers 2 فروش خوبی داشته است

اخبار مرتبط