اعلام زمان برگزاری شوکیس ID@Xbox آتی

اشتراک گذاری

شرکت مایکروسافت شوکیس ID@Xbox جدیدی برای معرفی و نمایش بازی‌های مستقل آتی ایکس باکس و کامپیوتر برگزار می‌کند.

شوکیس اخیر ایکس باکس احتمالا در ردیف یکی از بهترین رویدادهای مایکروسافت قرار می‌گیرد. با اینکه بازی‌های برجسته زیادی در Xbox Games Showcase به نمایش گذاشته شد، اما برخی از آثار نسبتا کوچک‌تر شانس حضور در این رویداد را به‌دست نیاوردند. به‌همین‌خاطر مایکروسافت از برگزاری شوکیس ID@Xbox جدیدی خبر داده است.

مایکروسافت با همکاری رسانه IGN شوکیس ID@Xbox جدیدی را رأس ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه ۲۰ تیر به‌وقت ایران برگزار می‌کند. ردموندی‌ها در این شوکیس به معرفی و نمایش بازی‌های مستقل آتی ایکس باکس و کامپیوتر می‌پردازند و آی‌جی‌ان بلافاصله پس از آن جزئیات بیشتری از همین آثار را در پادکست Unlocked در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

شرکت Microsoft غالبا از شوکیس‌های ID@Xbox برای ارائه جزئیات بیشتری از آثار مستقل پیش‌رو استفاده می‌کند و امکان تجربه نسخه دمو بازی‌ها را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. هنوز معلوم نیست که کدام یک از بازی‌های ایکس باکس در رویداد آتی به نمایش در می‌آیند و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای اطلاع از این موضوع منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید  زمان عرضه کنسول بعدی ایکس باکس لو رفت

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی