اعلام تاریخ پخش ریبوت فیلم Spy Kids نتفلیکس با انتشار اولین تریلر و تصاویر

اشتراک گذاری

نتفلیکس با انتشار یک تریلر و دو تصویر به‌صورت رسمی تاریخ پخش فیلم Spy Kids: Armageddon را تایید و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش ریبوت فیلم Spy Kids مشخص شده است. شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر تریلر اعلام کرد که فیلم Spy Kids: Armageddon در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۱ شهریور ۱۴۰۲) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین در این تریلر کوتاه شاهد تصاویری از اتفاقات فیلم بچه های جاسوس جدید هستیم که در این فیلم قرار است شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی باشیم که در آن شاهد داستانی نسبتا مشابه با فیلم‌های اصلی هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

داستان فیلم Spy Kids: Armageddon از جایی آغاز می‌شود که فرزندان بزرگترین ماموران مخفی جهان ناخواسته به یک بازیساز قدرتمند کمک می‌کنند تا ویروس کامپیوتری را آزاد کند که به او دسترسی و کنترل فناوری‌ خطرناکی را می‌دهد و باعث می‌شود که حالا خود کودکان جاسوس شوند تا والدین خود و جهان را نجات دهند. رودریگز پیش از این فیلم We Can Be Heroes را برای نتفلیکس کارگردانی کرده بود که درواقع این فیلم با الهام از سری بچه‌های جاسوس ساخته شده بود.

نتفلیکس به ساخت دنباله این فیلم کمدی اکشن چراغ سبز نشان داده که قابل انتظار است رودریگز برای کارگردانی فیلم We Can Be Heroes 2 بازگردد. همچنین نتفلیکس دو تصویر رسمی دیگر از فیلم Spy Kids: Armageddon منتشر کرده است که در این تصاویر شاهد خانواده فیلم و همچنین دو کودک نقش اصلی فیلم هستیم که در ادامه می‌توانید شاهد دو تصویر رسمی فیلم Spy Kids جدید نیز باشید:

بیشتر بخوانید  تریلر جدید فیلم ددپول و ولورین َ| شروع ماجراجویی در مولتی ورس

دو شخصیت کودک اصلی فیلم Spy Kids: Armageddon

زکری لی وای، جینا رودریگز، اورلی کارگانیلا و کانر استرسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spy Kids: Armageddon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. رابرت رودریگز که پیش از این وظیفه کارگردانی هر چهار قسمت فیلم بچه‌های جاسوس را بر عهده داشته‌، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Spy Kids نیز بازگشته است که نیکلاس لوپز در نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن کمدی به رودریگز کمک کرده است.

اخبار مرتبط