اعلام تاریخ عرضه Layers of Fear در یک تیزر کوتاه

اشتراک گذاری

استودیو بلوبر تیم با پخش یک تیزر کوتاه، تاریخ انتشار بازی Layers of Fear را اعلام کرد.

با اعلام بلوبر تیم، بازی ترسناک Layers of Fear در تاریخ ۲۵ خرداد (۱۵ ژوئن) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. همچنین بازیکنان استیم می‌توانند از هم‌اکنون تا روز ۱ خرداد (۲۲ مه) دموی رایگان این بازی را تجربه کنند.

در ادامه پیوتر بابینو، مدیر عامل بلوبر تیم، درباره بازی Layers of Fear گفت: «با استفاده از قدرت آنریل انجین 5، ما توانستیم یک بازی بسازیم که از نظر بصری از آثار قبلی ما پیشرفته‌تر باشد و با استفاده از آن، سفری فراموش نشدنی را در ذهن هنرمندان رنج‌دیده داستان ارائه کنیم. ما برای حضور بازیکنان جدید و طرفداران قدیمی هیجان‌زده هستیم».

بازی Layers of Fear داستان تمام سری و بسته‌های الحاقی آن را در قالب یک روایت کامل و جامع بازآفرینی کرده است. بازیکنان در این عنوان کنترل یک شخصیت جدید به نام نویسنده (Writer) را به دست می‌گیرند که به سمت یک فانوس دریایی سفر کرده و در آن‌جا با دو شخصیت هنرمند (Artist) و بازیگر (Actor) از نسخه‌های اول و دوم سری ملاقات می‌کند. علاوه بر این یک بسته الحاقی به نام The Final Note برای این بازی برنامه‌ریزی شده است که داستان را از زاویه دید همسر نویسنده روایت خواهد کرد.

بلوبر تیم با بهره‌گیری از قدرت آنریل انجین 5 و استفاده از فناوری‌هایی به مانند Lumen و رهگیری پرتو توانسته است کیفیت بصری بازی Layers of Fear را به خصوص در زمینه نورپردازی و بازتاب نور ارتقا دهد. همچنین این بازی کیفیت HDR و رزولوشن 4K را برای طرفداران سری ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  بازی Clockwork Revolution از سازندگان Wasteland معرفی شد

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Layers of Fear چیست؟ آن را با تیم گیم طور و سایر کاربرها در میان بگذارید.

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Red Dead Redemption به کامپیوتر می‌آید؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار گیمز قصد عرضه نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption را دارد. به‌نظر می‌رسد که شرکت Rockstar Games در حال توسعه