اعلام تاریخ عرضه دی‌ال‌سی Dimension Shellshock بازی TMNT: Shredder’s Revenge در تریلری تازه

اشتراک گذاری

استودیو Tribute Games تاریخ انتشار بسته الحاقی Dimension Shellshock بازی TMNT: Shredder’s Revenge را با پخش تریلری تازه اعلام کرد.

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge یکی از بهترین بازی‌های کوآپ و بیت ام آپ سال‌های اخیر به شمار می‌آید که با استقبال خوب بازیکنان مواجه شد و به نظر می‌رسد به‌زودی تعداد بیشتری از گیمرها به تجربه آن خواهند پرداخت. دو استودیو Tribute Games و Dotemu در اوایل سال جاری به رونمایی از بسته الحاقی Dimension Shellshock پرداختند و حال با پخش تریلری تازه تاریخ انتشار آن را اعلام کرده‌اند.

بسته الحاقی Dimension Shellshock قرار است در تاریخ ۹ شهریور (۳۱ آگست) امسال در دسترس قرار بگیرد و محتوای جدیدی با خود به همراه دارد. از محتوای این بسته الحاقی می‌توان به اضافه شدن دو شخصیت قابل بازی جدید Karai و Miyamoto Usagi اشاره کرد. میاموتو یوساگی، رونین محبوب سری کمیک‌های یوساگی یوجیمبو است که قبلا حضور او در بسته الحاقی تایید شده بود. شخصیت دیگر یعنی کارای برای اولین‌بار در این تریلر رونمایی شد. بسته الحاقی Dimension Shellshock حالت جدید Survival Mode را در دسترس قرار می‌دهد که بازیکنان باید در آن علاوه‌بر مقاومت دربرابر موج‌های مختلف دشمنان، کریستال‌های مختلفی را جمع‌آوری کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge هم‌اکنون روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی لاک‌پشت‌های نینجا را با ما به اشتراک گذارید.

بیشتر بخوانید  جعبه گشایی سری اس مشکی یک ترابایتی | ایکس باکس جدید چه فرقی کرده؟

اخبار مرتبط