اعلام تاریخ شروع پخش سریال جدید مردگان متحرک با محوریت نیگان و مگی

اشتراک گذاری

شبکه AMC سرانجام تاریخ شروع پخش سریال The Walking Dead: Dead City با محوریت نیگان و مگی را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال The Walking Dead: Dead City تایید و اعلام شده است. شبکه AMC اعلام کرد که پخش سریال مردگان متحرک: شهر مرده از تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۸ خرداد ۱۴۰۲) از این شبکه و AMC پلاس آغاز خواهد شد. همچنین از لوگو جدید سریال The Walking Dead: Dead City با بازی جفری دین مورگان در نقش نیگان و لورن کوهن در نقش مگی رونمایی شده است که در ادامه می‌توانید تصویر لوگو جدید اسپین‌آف سریال مردگان متحرک را مشاهده کنید:

سریال The Walking Dead: Dead City داستان ماجراجویی نیگان و مگی را پس از حوادث سریال اصلی دنبال می‌کند که در آن به شهر نیویورک که مملو از مردگان و بازماندگانی پر شده سفر می‌کنند که این شهر اکنون به یک دنیای آخر الزمانی، ترسناک و پر هرج‌و‌مرج تبدیل شده است. گایوس چارلز، ژلیکو ایوانک، جاناتان هیگینبوتام، تری ناپولئون، تری سانتیاگو هادسون، چارلی سولیس، مایکل آنتونی، الکس بورلو، دیوید چن، رندی گونزالز و کارینا اورتیز از دیگر بازیگران اسپین‌آف سریال مردگان متحرک هستند.

الی یورن وظیفه ساخت سریال The Walking Dead: Dead City را بر عهده دارد و او به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال نقش داشته است. جفری دین مورگان، لورن کوهن و اسکات ام گیمپل از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال جدید مردگان متحرک هستند. از دیگر سریال‌های آینده و جدید دنیای واکینگ دد می‌توان به سریال The Walking Dead: Daryl Dixon با تمرکز روی داریل دیکسون با بازی نورمن ریداس و اسپین‌آف سریال The Walking Dead با محوریت ریک و میشون که در حال حاضر نام رسمی ندارد، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  تریلر فصل دوم انیمیشن Arcane حضور دو شخصیت مهم لیگ آو لجندز را تایید می‌کند

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

فیلم جدید ارباب حلقه ها تایید شد

برادران وارنر از ساخت فیلم جدید ارباب حلقه ها خبر داده است که پیتر جکسون در ساخت این فیلم نقش خواهد داشت. به‌روزرسانی ساعت ۱۷:۱۰: لحظاتی