اطلاعات جدیدی از مراحل و درجه سختی بازی Astro Bot منتشر شد

اشتراک گذاری

وبلاگ پلی استیشن اطلاعات جدیدی را از بازی مورد انتظار Astro Bot منتشر کرده است.

به‌تازگی جزئیات جدیدی از بازی Astro Bot به‌لطف وبلاگ پلی استیشن در دسترس طرفداران قرار گرفت. پلی استیشن تایید کرده است که بیش از ۸۰ مرحله در چندین کهکشان وجود دارد و می‌توانید هر یک از آن‌ها را با درجه سختی متفاوت که شامل آسان، معمولی و سخت می‌شود بازی کنید.

Sky Garden یک مرحله آسان است و به‌عنوان «چشم‌انداز بهشتی با فلامینگوهای صورتی‌رنگ که در حوضچه‌های آبی جذاب قدم می‌زنند» توصیف می‌شود. همچنین تعداد زیادی درخت ساکورا وجود دارد که می‌توانید هنگام عبور از جزایر شناورِ به هم پیوسته، آن‌ها را تحسین کنید.

دشواری مرحله Construction Derby معمولی خواهد بود؛ زیرا دارای جرثقیل‌ها، داربست‌ها و سایر تجهیزاتی است که به بالای ابرها می‌رسند و باعث پلتفرمینگ ناپایدار می‌شوند. در مورد مراحل سخت می‌توان به Swinging Sentries اشاره کرد که مملو از دشمنان با توپ و زنجیر و پلتفرم‌های متعدد است.

با تکمیل آن، Slowdown Showdown باز می‌شود که شامل دشمنان، پلتفرم‌ها و موانع محیطی است که بسیار فراتر از سرعت معمولی حرکت می‌کنند و برای عبور از آن‌ها به آیتم ساعت شنی نیاز خواهید داشت. هر دو مرحله Slowdown Showdown و Construction Derby طرفداران با تجربه پلتفرمینگ را به چالش می‌کشند.

در تمام مراحل، پس از مرگ خیلی سریع زنده می‌شوید و می‌توانید بازی را از سر بگیرید. بازی Astro Bot در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. همچنین یک بستۀالحاقی رایگان نیز برای آن در نظر گرفته شده است که مراحل چالش‌برانگیز جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  بازی Helldivers 2 می‌تواند به یکی از مجموعه‌های بزرگ پلی استیشن تبدیل شود

اخبار مرتبط