اشاره سی‌دی پراجکت رد به دلایل حذف برخی محتواهای بازی Cyberpunk 2077

اشاره سی‌دی پراجکت رد به دلایل حذف برخی محتواهای بازی Cyberpunk 2077

اشتراک گذاری

به‌گفته طراح مأموریت‌های Cyberpunk 2077، برخی از محتوای این بازی به‌دلیل کیفیت غیرقابل قبول پیش از انتشار حذف شده‌اند.

شرکت سی‌پراجکت رد با انتشار Cyberpunk 2077 نتوانست همه انتظاراتی را که قبل از عرضه آن در میان بازیکنان ایجاد کرده بود برآورده کند. باتوجه‌به اینکه توسعه‌دهنده لهستانی سابقه عرضه بازی The Witcher 3 را در کارنامه داشت، بسیاری از بازیکنان انتظار محتوای بسیار بیشتری از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ داشتند. در همین حال به‌نظر می‌رسد سی‌پراجکت رد در زمان توسعه این بازی تصمیم به حذف برخی از محتوا گرفته و این موضوع توسط برخی از کاوشگران داده و فایل‌های بازی به تایید رسیده است.

بااین‌حال باید توجه داشت که فرایند توسعه یک بازی ممکن است پیچیده‌تر از تصور بازیکنان باشد و حذف یا اضافه شدن محتوا قبل از انتشار بازی، امری طبیعی به حساب می‌آید. در همین راستا اخیرا پاول ساسکو، طراح مأموریت‌های بازی Cyberpunk 2077، جزئیات بیشتری در مورد حذف محتوا در زمان توسعه را با هواداران در میان گذاشت. ساسکو در ادامه توضیح داد محتوایی که به نسخه زمان عرضه سایبرپانک 2077 راه نیافتند، با هدف مشخصی حذف شدند و احتمالا از نظر کیفی در سطح قابل قبولی نبوده‌اند.

Cyberpunk 2077

ساسکو در این‌باره گفت: «یک نکته مهم که می‌خواهم در اینجا به آن اشاره کنم، همیشه محتوای بلااستفاده‌ای وجود دارد و شما قصد دارید در مورد آن‌ها، چیزهایی را بسازید. درواقع، همین محتوای بلااستفاده می‌توانند به دلایل مختلفی استفاده شوند. من همیشه سعی می‌کنم به بازیکنان و رسانه‌ها توضیح دهم که وقتی واقعا در حال ساخت یک بازی هستید، مسئولیت شما به‌عنوان یک طراح، نظارت بر تمام محتوایی است که باید وارد بازی شوند.

بیشتر بخوانید  زمان پخش و بازی‌های State of Play بعدی لو رفت

وقتی محتوا ضعیف هستند و از نظر کیفی در سطح قابل قبولی قرار ندارند یا با یک ایده خاص توسعه یافته اما پتانسیل خوبی برای نمایش آن ایده ندارند، شما به‌عنوان طراح می‌فهمید که هیچ راهی برای آوردن آن‌ها درون بازی وجود ندارد. این می‌تواند شامل مأموریت‌ها، مراحل، مکان‌ها یا ویژگی‌های گیم‌پلی باشد».

سی‌دی پراجکت رد در حال حاضر روی توسعه بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند که ارائه جزئیات بیشتر در مورد آن برای ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده است. طرفداران امیدوار هستند که این محتوای الحاقی بتواند پیشرفت‌های قابل توجهی را نسبت به بازی پایه ارائه دهد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Cyberpunk 2077 را با تیم گیم طور در میان بگذارید.

اخبار مرتبط