اشاره ثبت اختراع جدید سونی به راهنمایی بدون درنگ افراد هنگام تجربه بازی‌ها

اشتراک گذاری

سونی یک اختراع جدید با موضوع راهنمایی بدون درنگ بازیکنان هنگام تجربه بازی‌ توسط افراد متخصص را ثبت کرد.

درحالی‌که ممکن است برخی از ثبت‌ اختراع‌های شرکت‌ها به مانند تبلیغات درون بازی یا شیوه‌های استفاده از NFT مورد پسند بازیکنان قرار نگیرند، دسته‌ای دیگر با خود ایده‌های جالبی به همراه دارند که پیاده‌سازی آن‌ها در آینده می‌تواند بسیار جذاب باشد. شرکت سونی اخیرا یک اختراع جدید را ثبت کرده است که می‌توانیم آن را در دسته دوم قرار دهیم.

این ثبت اختراع به روشی برای کمک بدون درنگ به بازیکنان حین تجربه بازی‌ها اشاره دارد که افراد با استفاده از آن می‌توانند در هر نقطه از بازی که متوقف شدند، از چند متخصص کمک بگیرند. همان‌طور که در بخش توضیحات این ثبت اختراع آمده است، اگر بازیکن در چنین موقعیت‌هایی گیر کند، می‌تواند با استفاده از این روش با متخصصان ارتباط برقرار کند و برای پیشروی بهتر در بازی از آن‌ها کمک بگیرد. همچنین در صورتی که کارشناس متخصص برای پاسخگویی در دسترس نباشد، ویدیوها و نکاتی از گیم‌پلی برای بازیکن به نمایش در‌می‌آید.

به‌طور خلاصه این ایده جدید سونی به بازیکنان امکان خواهد داد تا بدون نیاز به استفاده از یک دستگاه دیگر و به شکل بی‌درنگ هنگام تجربه بازی از دیگران راهنمایی بگیرند. سونی اخیرا ایده‌های مشابهی را اجرا کرده است که یک نمونه آن مکانیسم‌های راهنما در کنسول پلی استیشن 5 است. بنابراین باید منتظر ماند و دید که این شرکت ژاپنی چه برنامه‌ای برای گسترش این زمینه از فعالیت‌های خود دارد.

باید توجه داشت که در روند طبیعی ثبت اختراع‌ها، این اقدام جدید سونی به منزله پیاده‌سازی قطعی ویژگی مذکور در آینده نخواهد بود. حتی ممکن است ثبت اختراع فقط به منظور حفاظت یک شرکت از ایده‌های جدید خود باشد. تنها گذر زمان کاربرد این ثبت اختراع جدید را مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  فهرست بازی‌های پلی استیشن پلاس اسنشال ژوئن ۲۰۲۳

شما می‌توانید نظرات خود درباره این خبر را با ما به اشتراک گذارید.

اخبار مرتبط