اسکارلت جوهانسون احتمالا نقش اصلی فیلم جدید دنیای ژوراسیک را بازی می‌کند

اشتراک گذاری

یونیورسال پیکچرز به‌تازگی به اسکارلت جوهانسون، بازیگر سابق دنیای سینمایی مارول برای بازی در نقش اصلی فیلم Jurassic World جدید پیشنهاد داده است.

قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر اصلی این فیلم ممکن است مشخص شده باشد. جف اسنایدر در The InSneider مدعی شد که یونیورسال پیکچرز به اسکارلت جوهانسون برای حضور در فیلم Jurassic World جدید پیشنهاد همکاری داده است. اسنایدر می‌گوید که جوهانسون در صورت پذیرفتن این پیشنهاد، نقش اصلی این فیلم را بر عهده خواهد گرفت. 

گرث ادواردز، کارگردان آثاری چون فیلم Monsters، فیلم Godzilla، فیلم Rogue One: A Star Wars Story و فیلم The Creator وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک را بر عهده دارد. جوهانسون هنوز به شکل رسمی این پیشنهاد را قبول نکرده است. بااین‌حال اسنایدر می‌گوید که او با گرث ادواردز، کارگردان و فرانک مارشال، تهیه‌کننده فیلم حداقل یک‌بار تاکنون ملاقات داشته است.

دیوید کپ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Jurassic World را بر عهده دارد. کپ پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic Park و فیلم Jurassic Park: The Lost World را که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده‌اند، در کارنامه خود داشته است. تولید قسمت جدید فیلم Jurassic World از ماه ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد یا تیر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.همچنین اسپیلبرگ که دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک را کارگردانی کرده بود، ازطریق Amblin Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک حضور دارد.

جوهانسون در سال ۲۰۲۳ در فیلم Asteroid City و فیلم North Star حضور داشته است و در سال ۲۰۲۴ شاهد حضورش در فیلم Project Artemis و انیمیشن Transformers One خواهیم بود. جوهانسون که در سال‌های گذشته بیشتر برای بازی در دنیای سینمایی مارول و نقش بلک ویدو شناخته می‌شود، با بازی در فیلم Black Widow در سال ۲۰۲۱ به کار خودش در MCU پایان داد. جوهانسون پیش از این ۲ بار و برای بازی در فیلم Marriage Story و فیلم Jojo Rabbit نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

بیشتر بخوانید  تاریخ اکران بازسازی فیلم ترسناک Nosferatu مشخص شد

فیلم Jurassic World جدید برای اکران در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ (۱۱ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. 

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

پلی استیشن در رویداد ChinaJoy 2024 شرکت می‌کند

شرکت سونی نه‌تنها برنامه‌های ویژه‌ای برای توکیو گیم شو ۲۰۲۴ دارد، بلکه در ChinaJoy 2024 نیز شرکت می‌کند. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اخیرا اعلام کرد

اخبار بازی

نسخه موبایل Final Fantasy 14 در راه است؟

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که نسخه موبایل Final Fantasy 14 در دست توسعه قرار دارد. فاینال فانتزی ۱۴ یکی از سودآورترین بازی‌های شرکت