استودیو هاوس‌مارک با کارگردان Returnal خداحافظی کرد

اشتراک گذاری

هری کروگر، کارگردان بازی Returnal پس از تقریبا ۱۵ سال فعالیت از استودیو هاوس‌مارک جدا می‌شود.

استودیو هاوس‌مارک اعلام کرد که هری کروگر، کارگردان بازی Returnal محصول ۲۰۲۱ از آن‌ها جدا می‌شود. کروگر پس از تقریباً ۱۵ سال فعالیت از این استودیو خارج می‌شود و پیش‌تر در پروژه‌های Nex Machina ،Resogun و Outland مشارکت داشت. او در سال ۲۰۱۴ به‌عنوان کارگردان بازی در این استودیو فعالیت خود را آغاز کرد.

هری کروگر اظهار داشت: «در طول ۱۴ سال حضور در استودیو هاوس‌مارک، بسیار خوش‌شانس بودم که فرصت کار روی پروژه‌های رؤیایی زیادی را به‌دست آوردم و شانس همکاری با افراد بسیار با استعداد و شگفت‌انگیزی را داشتم. این باعث افتخارم بوده است تا هاوس‌مارک را در این مسیر همراهی کنم و شاهد رشد این استودیو از بازی‌های کوچک الهام‌گرفته از بازی‌های آرکید به نقاط اوج باشکوهی باشیم که با Returnal به آن دست یافتیم. ما واقعا کار خارق‌العاده‌ای انجام دادیم و من همیشه به همه دستاوردهای فوق‌العاده‌ای افتخار می‌کنم که به‌عنوان یک استودیو به آن‌ها دست یافتیم.»

هری کروگر افزود که درحال‌حاضر مشغول کار روی پروژه بزرگ بعدی خود است. او گفت: «جدایی از هاوس‌مارک برای من تصمیم بسیار دشواری بود، اما با سپاس به‌خاطر گذشته و حوش‌بینی نسبت‌به آینده این استودیو را ترک می‌کنم. با یک پروژه جدید هیجان‌انگیز در حال پیشرفت، یک تیم فوق‌العاده که قدرتمندتر از همیشه است و حمایت مداوم سونی و استودیوهای پلی استیشن، می‌دانم که فصل درخشان هاوس‌مارک هنوز نوشته نشده است.»

هنوز اطلاعات زیادی از پروژه بعدی استودیو هاوس‌مارک در دست نیست. پس از تصاحب این استودیو توسط سونی در سال ۲۰۲۱، این توسعه‌دهنده اعلام کرد که می‌خواهد به کار روی پروژه‌های بزرگ ادامه دهد و با پروژه بعدی پا را فراتر از ریترنال بگذارد. در مارس ۲۰۲۲ تأیید شد که پروژه بعدی هاوس‌مارک یک IP جدید خواهد بود؛ درحالی‌که ایوی کورهونن، طراح ارشد داستان بعدا اعلام کرد که این بازی از ایده‌های استفاده‌نشده بازی Returnal استفاده خواهد کرد. اوایل امسال این توسعه‌دهنده تأیید کرد که تعداد کارکنان خود را به ۱۱۰ نفر افزایش داده است.

بیشتر بخوانید  فاش شدن باندل Call of Duty: Modern Warfare 3 پلی استیشن ۵ اسلیم

بازی Returnal هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس است. تا جولای ۲۰۲۱ بیش از ۵۶۰ هزار نسخه از این بازی در سراسر جهان به فروش رفته بود.

اخبار مرتبط