استودیوی سازنده بازی Wizard with a Gun تعطیل شد

استودیوی سازنده بازی Wizard with a Gun تعطیل شد

اشتراک گذاری

متاسفانه باخبر شدیم استودیوی گالوانیک گیمز که توسعه بازی Wizard with a Gun را در کارنامه خود دارد، تعطیل شده است.

گالوانیک گیمز، سازنده Wizard with a Gun، اعلام کرد که درهای خود را برای همیشه می‌بندد. این استودیو سال گذشته بازی Wizard with a Gun را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه کرد؛ اما با وجود استقبال منتقدان، به نظر می‌رسد این بازی تیراندازی نتوانسته است مخاطب مورد نیاز خود را پیدا کند.

پاتریک مورگان، بنیان‌گذار و رئیس گالوانیک گیمز، در اطلاعیه‌ای که در توییتر منتشر شد نوشت که اگرچه Wizard with a Gun به یک محصول محبوب تبدیل شد، اما فروش آن برای حفظ و حیات استودیو کافی نبود. همچنین این استودیو هنوز نتوانسته است برای پروژه بعدی خود ناشر و سرمایه‌گذار پیدا کند. مورگان نوشت:

«با قلبی سنگین تعطیل شدن گالوانیک گیمز را اعلام می‌کنم. با وجود شروع امیدوارکننده Wizard with a Gun، فروش بازی آن‌قدر قوی نیست که استودیوی ما را حفظ کند. سال گذشته برای صنعت ویدیو گیم به سختی گذشت. درحالی‌که ما گفتگوهای تشویقی متعددی در DICE و GDC داشتیم، اما روند امضای پروژه‌های جدید به خوبی پیش نرفت و نتوانستیم سرمایه لازم را برای بازی‌های آینده کسب کنیم.»

بازی Wizard with a Gun اکتبر سال گذشته (مهر ۱۴۰۲) توسط شرکت دولور دیجیتال برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر شد. اوایل این ماه نیز محتوای جدیدی با یک به‌روزرسانی رایگان دریافت کرد.

نظر شما کاربران گیم طور درباره تعطیلی استودیوی گالوانیک گیمز چیست؟

بیشتر بخوانید  اولین تریلر از گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد

اخبار مرتبط