استقبال ژاپنی‌ها از نسخه سوییچ Biomutant فوق‌العاده بوده است

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

با اعلام شرکت THQ، فروش نسخه نینتندو سوییچ بازی Biomutant در ژاپن تا ۲۰ برابر بیشتر از انتظار بوده است.

بازی Biomutant در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد و بااینکه در زمینه فروش توانست به موفقیت دست یابد، اما از نظر نقدها و نمرات منتقدان جایگاه متوسطی داشت؛ به‌همین‌خاطر شرکت ناشر در زمان عرضه اخیر بازی روی نینتندو سوییچ، انتظار موجی‌ از استقبال بازیکن‌ها را نداشته است. حال به نظر می‌رسد پورت نینتندو سوییچ Biomutant عملکردی فراتر از انتظار داشته و حداقل در کشور ژاپن حسابی خوش درخشیده است.

به‌تازگی شرکت THQ Nordic، ناشر Biomutant در بیانیه‌ای اعلام کرد مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی نسخه نینتندو سوییچ بازی در ژاپن تقریبا ۲۰برابر بیشتر از حد انتظارها بوده است که یک شروع فوق‌العاده برای آن روی پلتفرم جدید به حساب می‌آید. شرکت ناشر اعتقاد دارد ویژگی‌های کنسول قابل‌حمل نینتندو سوییچ برای تجربه اکشن-نقش‌آفرینی و جهان باز Biomutant بسیار مناسب است و همین موضوع به فروش قدرتمند آن کمک زیادی می‌کند.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم بازی Biomutant چگونه روند فروش پرشتاب خود در ژاپن و سایر مناطق را حفظ خواهد کرد. این بازی هم‌اکنون علاوه‌بر نینتندو سوییچ روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری یکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.

نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Biomutant را تجربه کرده‌اید؟ 

بیشتر بخوانید  جلوگیری از داغ شدن لپ تاپ هنگام بازی با 10 راحل

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار