استقبال بی‌نظیر از بازی XDefiant ادامه دارد

اشتراک گذاری

رسانه اینسایدر گیمینگ گزارش داد که تعداد کاربران بازی شوتر اول-شخص XDefiant در هفته اول انتشار تقریبا به هشت میلیون رسیده است.

شاید بازی XDefiant مشکلاتی در زمینه ثبت نام، اتصال به شبکه و کمبود محتوا داشته باشد، اما ظاهرا عملکرد خوبی در زمان عرضه داشته است. رسانه اینسایدر گیمینگ اخیرا گزارش داد که این بازی در دو روز نخست انتشار بیش از سه میلیون بازیکن داشته است. اکنون این رسانه از عبور تعداد کاربران این بازی از مرز ۷.۶ میلیون در هفته اول خبر داد.

برخی از منابع خبری انتظار دارند که تعداد کاربران مجزای XDefiant تا پایان امروز به هشت میلیون برسد و فراتر از انتظار یوبیسافت عمل کند که انتظار دستیابی به پنج میلیون کاربر در ماه اول انتشار بازی را داشت. منظور از کاربران «مجزا» لزوما بازیکن‌های همزمان نیست و به کسانی اطلاق می‌شود که به دانلود و تجربه بازی پرداختند. بااین‌حال ظاهرا این بازی شوتر اول-شخص در تاریخ ۷ خرداد (۲۷ مه) به ۷۰۰ هزار کاربر همزمان در تمام پلتفرم‌های دست یافته است.

بازی XDefiant در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ مه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار گرفت. پیش-فصل بازی نیز بلافاصله آغاز شد و به‌مدت ۶ هفته قبل ‌از انتشار اولین فصل ادامه خواهد داشت. گیمرها در پیش-فصل به ۱۴ نقشه، پنج حالت و ۲۴ سلاح دسترسی خواهند داشت.

نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟ آیا موفق به تجربه بازی XDefiant شده‌اید؟

بیشتر بخوانید  استودیوی سازنده NBA 2K تعدادی از نیروهای خود را اخراج کرد

اخبار مرتبط