استفاده یوبیسافت از صدای طرفداران برای NPC های بازی Assassin’s Creed Shadows

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

شرکت یوبیسافت در جدیدترین بیانیه خود از طرفداران برای صداپیشگی NPCهای بازی Assassin’s Creed Shadows دعوت کرده است.

همزمان با رونمایی از بازی Assassin’s Creed Shadows، شرکت یوبیسافت با نقد‌های متفاوتی پیرامون جزئیات نادرست تاریخی و المان‌های دیگر روبه‌رو شد. جدیدترین تصمیم این شرکت نیز بحث‌های زیادی را میان طرفداران ایجاد کرده است. یوبیسافت مسابقه جدیدی را با هدف انتخاب طرفداران برای صداپیشگی در نقش NPCهای Assassin’s Creed Shadows درنظر گرفته است.

به‌نظر می‌رسد که این مسابقه نه‌تنها بحث‌های پیشین طرفداران و جامعه گیمینگ پیرامون Shadows را از بین نبرده است، بلکه موجب شدیدتر شدن بحث و متهم شدن یوبیسافت به استفاده از نیروی خارجی شده است. براساس بیانیه‌‌ی یوبیسافت برندگان این مسابقه می‌توانند NPCهای بازی را در زبان‌های مختلف صداپیشگی کنند. علاقه‌مندان می‌توانند با ضبط جملات مشهور سری بازی و انتشار ویدیوهای خود در شبکه تیک‌تاک در این مسابقه شرکت کنند؛ افراد انتخاب شده شانس اضافه شدن به بازی Assassin’s Creed Shadows را خواهند داشت.

این مسابقه شک و شبهه‌های بسیاری را برای طرفداران و صداپیشه‌های حرفه‌ای ایجاد کرد؛ تعدادی از آن‌ها نگران این هستند که هدف یوبیسافت از داده‌های دریافت‌شده توسط طرفداران تربیت هوش مصنوعی نباشد و عده‌ای دیگر معتقد هستند که صداپیشگی یک حرفه است و نمی‌توان مسابقه‌ای از آن ساخت. بسیاری از طرفداران معتقد هستند که این افراد انتخاب شده باید برای ایفای نقش حقوق دریافت کنند و تا زمانی‌که یوبیسافت پولی را برای برندگان درنظر نگیرد، از انجام هرگونه فعالیت خودداری کنند.

مبارزه شانه‌به‌شانه نائویی و یوسوکه در بازی Assassin’s Creed Shadows

البته طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که نام آن‌ها در پروژه ذکر شود؛ این موضوع به شناخته شدن صداپیشگان کمک خواهد کرد و جنبه‌های مثبتی را نیز در پی خواهد داشت. همزمان با نزدیک شدن به عرضه بازی Assassin’s Creed Shadows مدت زیادی به پایان این مسابقه نمانده است؛ این شرکت اعلام کرد که طرفداران می‌توانند تا تاریخ ۱۲ تیر (۲ ژوئیه) در این رویداد شرکت کنند. یوبیسافت معتقد است که دیالوگ NPCها توسط بازیگران حرفه‌ای ضبط شده است و این رویداد یک فعالیت سرگرم‌کننده است و می‌‌تواند صداپیشه‌ها را با صنعت بازی‌های ویدیویی آشنا کند.

بیشتر بخوانید  نمایش فعالیت های فصلی و محیط جزیره‌ای بازی The Crew Motorfest در تریلر جدید

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۵ شهریور (۱۵ سپتامبر) برای ایکس باکس سری ایکس |‌ ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط