اساسینز کرید اینفینیتی اشتراک ماهانه خواهد داشت؟

شخصیت‌های سری Assassin’s Creed

اشتراک گذاری

ظاهرا بازی Assassin’s Creed Infinity دارای اشتراک ماهانه خواهد بود که امکان دسترسی به محتواهای جذابی را فراهم می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Infinity فاش شده است. همان‌طور که j0nathan ادعا کرد، این بازی احتمالا دارای اشتراک ماهانه خواهد بود. ظاهرا اساسینز کرید اینفینیتی امکان دسترسی به نسخه‌های قبلی، بسته‌های الحاقی آتی و پوسته و آیتم‌های انحصاری را هر ماه برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند.

شایعات قبلی حاکی از این بودند که بازی Assassin’s Creed Infinity بیشتر به یک پلتفرم ارائه بازی‌ها و محتواهای لایو-سرویس شباهت دارد؛ موردی که کاملا با ادعا اخیر j0nathan مطابقت دارد. رسانه اینسایدر گیمینگ در ماه فوریه گزارش داد که اساسینز کرید اینفینیتی دارای بتل پس‌ها و فروشگاه درون بازی برای خرید لوازم تزئینی خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Infinity احتمالا به‌عنوان مرکز داستانی مجموعه عمل می‌کند که میزبان محتواهایی با تمرکز بر جنبه‌های تاریخی اساسینز کرید می‌شود. به‌نظر می‌رسد که Assassin’s Creed Codename Red، Assassin’s Creed Codename Hexe و Assassin’s Creed Invictus ازطریق این پلتفرم عرضه خواهند شد.

شرکت یوبیسافت هنوز جزئیات زیادی از Assassin’s Creed Infinity را منتشر نکرده است، اما در گذشته توضیح داد که این بازی به‌مرور زمان به‌روزرسانی‌ها و محتویات جدیدی را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  فهرست بازی‌های رایگان اوت ۲۰۲۳ سرویس Games with Gold

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان