احتمال معرفی بازی Mortal Kombat 1 در طول هفته جاری

احتمال معرفی بازی Mortal Kombat 1 در طول هفته جاری

اشتراک گذاری

با توجه به صحبت‌های جدید اد بون خالق سری بازی‌های مورتال کامبت، به‌نظر می رسد در طول هفته جاری شاهد رونمایی استودیو ندررلم از بازی Mortal Kombat 1 خواهیم بود.

در طول‌ هفته‌های اخیر شایعات و اخبار زیادی از نسخه جدید سری بازی مورتال کامبت در انجمن‌های مختلف خبری منتشر شده است. براساس گزارش‌های منتشر‌شده بازی جدید این مجموعه که با در حال حاضر با‌عنوان Mortal Kombat 1 شناخته می‌شود، این سری بازی را ریبوت خواهد کرد. از طرفی دیگر نیز باید گفت سازندگان این بازی در روزهای اخیر اشارات فراوانی را به نسخه جدید بازی مورتال کامبت کرده‌اند. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به نظر می‌رسد بالاخره زمان رونمایی رسمی از این اثر موردانتظار فرا رسیده باشد.

اد بودن خالق این مجموعه مبارزه‌ای به‌تازگی توییتی را در اکانت خود منتشر کرده و گفت: «این هفته باید سرگرم‌کننده باشد.» 

جالب است بدانید یک ایموجی اژدها در انتهای توییتر موردنظر قرار گرفته است. اژدها به‌عنوان نماد اصلی تصویر لوگو این مجموعه شناخته شده و قرارگیری آن در انتهای صحبت‌های خالق این فرنچایز می‌تواند اشاره‌ای غیرمستقیم به نسخه جدید باشد. 

اسکورپیون در بازی مورتال کمبت ۱۱ در حال کشیدن کاتانا

حدس‌های بسیاری پیرامون زمان معرفی بازی Mortal Kombat 1 وجود دارد. در روزهای اخیر عده‌ای بر این باور بودند که استودیو بازی‌سازی ندررلم در جریان شوکیس آینده پلی استیشن از ساخته جدید خود رونمایی خواهد کرد. با توجه به صحبت‌های اد بون احتمال دارد این اثر همین هفته معرفی شده و در جریان شوکیس نمایش طولانی‌تری را از گیم پلی بازی موردنظر مشاهده کنیم. 

در نهایت باید گفت شایعات فراوانی در مورد حضور کاراکترهایی مثل هوم لندر، پیس میکر و کونان بربر به‌عنوان شخصیت‌های مهمان در بسته‌های الحاقی، پس از عرضه این بازی وجود دارد.

بیشتر بخوانید  فروش بازی Resident Evil 4 Remake به ۴ میلیون نسخه رسید

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با گیم طور و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط