احتمال معرفی بازی جدید ماریو در نینتندو دایرکت‌های بعدی

احتمال معرفی بازی جدید ماریو در نینتندو دایرکت‌های بعدی

اشتراک گذاری

پس از گذشت ۶ سال از انتشار آخرین نسخه اصلی مجموعه سوپر ماریو، شیگرو میاموتو اخیرا در مورد آینده این مجموعه صحبت کرده است. 

آخرین نسخه اصلی و جدید مجموعه سوپر ماریو، بازی Super Mario Odyssey بود که در سال ۲۰۱۷ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. از آن زمان تا به امروز، نسخه‌های فرعی مختلف و همینطور نسخه‌هایی بهبود‌یافته از بازی‌های قدیمی مجموعه برای سوییچ منتشر شده است. ولی طرفداران بی‌صبرانه منتظر معرفی بازی اصلی جدیدی از این مجموعه هستند؛ بازی که اخیرا شیگرو میاموتو توضیحاتی در رابطه با آن ارائه کرده است. 

در مصاحبه‌ای با سایت ورایتی، میاموتو در این مورد گفت: «تنها چیزی که می‌توان گفت، این است که لطفا منتظر نینتندو دایرکت‌های بعدی باشید! من فعلا چیزی نمی‌توانم بگویم ولی ما هر دو یا سه ماه رویداد نینتندو دایرکت جدیدی داریم؛ پس منتظر آن‌ها بمانید».

به هر حال مشخص است که هنوز جزییات چندانی در رابطه با بازی جدید ماریو ارائه نشده است، ولی با توجه به انتشار نسخه جدید مجموعه زلدا در آینده نزدیک، شاید نینتندو پس از این بازی به‌سراغ مجموعه ماریو برود. در ۶ سالی که از انتشار Super Mario Odyssey می‌گذرد، نسخه‌های پورت‌شده یا بهبود‌یافته‌ای از این مجموعه مثل New Super Mario Bros U، Super Mario 3D All-Stars و Super Mario 3D World برای سوییچ منتشر شده‌اند و چند بازی فرعی از مجموعه مثل Yoshi’s Crafted World،  Luigi’s Mansion 3، Paper Mario: The Origami King و Super Mario Maker 2 هم داشته‌ایم. همچنین فیلم سوپر ماریو هم از امروز اکران می‌شود.

به نظر شما بازی جدید اصلی ماریو چه زمانی معرفی خواهد شد؟

بیشتر بخوانید  شایعه: مایکروسافت در روند توسعه Redfall نقشی نداشته است

اخبار مرتبط