احتمال مشخص شدن کارگردان فیلم لایو اکشن Bambi دیزنی

اشتراک گذاری

سارا پلی که برای نوشتن فیلمنامه فیلم Women Talking جایزه اسکار دریافت کرده، در حال مذاکره با دیزنی برای کارگردانی فیلم Bambi است.

دیزنی در حال ساخت بازسازی لایو اکشن براساس انیمیشن Bambi است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد کارگردان این فیلم لایو اکشن مشخص شده است. سارا پلی پس از اینکه برای نوشتن فیلمنامه فیلم Women Talking جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد، در حال مذاکره با والت دیزنی برای قبول کارگردانی فیلم Bambi است. ددلاین می‌گوید که مذاکرات هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و چیزی قطعی نیست.

ددلاین از منابع خود شنیده است که فیلم بامبی قرار است یک فیلم موزیکال باشد که آهنگ‌های آن توسط کیسی ماسگریوز، ستاره موسیقی کانتری و برنده ۶ جایزه گرمی ساخته خواهد شد. همچنین مایکا فیتزرمن-بلو و نوآ هارپستر با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Maleficent: Mistress of Evil و فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood وظیفه نوشتن فیلمنامه اخیر فیلم Bambi را بر عهده دارند.

انیمیشن Bambi داستان یک بچه گوزن را دنبال می‌کند که در آینده قرار است شاهزاده جنگل شود، عنوانی که اکنون پدر بامبی دارد و از حیوانات جنگل در مقابل شکارچیان محافظت می‌کند. بامبی در ابتدا با یک خرگوش به‌نام تومپر دوست می‌شود و در ادامه با سایر حیوانات جنگل از جمله گل و فالین دوست می‌شود. او بسیار به مادرش وابسته است و مدام از مادرش در مورد دنیای اطرافش سؤال می‌پرسد و مادرش به او در مورد خطراتی که در جنگل وجود دارد هشدار می‌دهد.

روزی در علفزار بامبی شاهزاده جنگل را ملاقات می‌کند اما متوجه نمی‌شود که او پدرش است در همین میان شکارچی وارد علفزار می‌شود و آن‌ها به سمت جنگل فرار می‌کنند و بامبی از مادرش جدا می‌شود. سارا پلی که بیشتر برای بازی در سریال قصه‌های جزیره شناخته می‌شود، سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Away from Her، فیلم Take This Waltz و فیلم Women Talking را در کارنامه خود داشته است که برای فیلم Away from Her نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده بود.

بیشتر بخوانید  منتظر دنباله یکی از بهترین قسمت‌های Black Mirror در فصل هفتم سریال باشید

اخبار مرتبط