احتمال عرضه ریمستر Halo: Combat Evolved برای PS5 وجود دارد

احتمال عرضه ریمستر Halo: Combat Evolved برای PS5 وجود دارد

اشتراک گذاری

گزارش جدیدی به توسعه ریمستر بازی Halo: Combat Evolved و برنامه‌ریزی برای عرضه آن روی پلی استیشن 5 اشاره دارد.

مایکروسافت با چراغ سبز نشان دادن به عرضه بازی‌هایی همچون Hi-Fi Rush ،Sea of ​​Thieves ،Pentiment و Grounded روی پلی استیشن 5، دروازه ورود بازی‌های انحصاری ایکس باکس روی پلتفرم‌های رقیب را گشوده است. اگرچه این شرکت هنوز برنامه‌های رسمی برای ادامه این روند را اعلام نکرده، اما احتمال انتشار فرست-پارتی‌های بیشتر ایکس باکس روی پلی استیشن قوی به نظر می‌رسد. حال تام وارن از رسانه The Verge به احتمال عرضه یکی دیگر از بزرگترین انحصاری‌های ایکس باکس روی پلتفرم رقیب اشاره دارد.

به گفته وارن، مایکروسافت در نظر دارد بازی‌های مجموعه Halo را به کنسول‌های پلی استیشن بیاورد. به‌طور دقیق‌تر وارن ادعا کرد ریمستر بازی Halo: Combat Evolved هم‌اکنون در دست تولید است و یکی از چند بازی انحصاری ایکس باکس خواهد بود که روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرد.

باید توجه داشت که ریمستر بازی اورجینال Halo از قبل در قالب Anniversary Edition سال ۲۰۱۱ و به‌عنوان بخشی از کالکشن Halo: The Master Chief عرضه شده است. حال مشخص نیست ریمستر بعدی به ارتقای کیفیت همان نسخه ۲۰۱۱ می‌پردازد یا پروژه جداگانه‌ای خواهد بود. درهمین‌حال ادعا شده است مایکروسافت تعدادی بازی انحصاری دارد که نمی‌خواهد آن‌ها را روی پلی استیشن 5 بیاورد که ظاهرا دو بازی Fable و South of Midnight که برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده‌اند، در این دسته قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید  مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای Hellblade 2 دارد

اخبار مرتبط