احتمال عرضه بازی Red Dead Redemption برای پی سی افزایش یافت

اشتراک گذاری

اینطور که به‌نظر می‌رسد بازی Red Dead Redemption قرار است سرانجام برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.

با وجود ۱۴ سال از انتشار بازی Red Dead Redemption‌ برای کنسول‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3، هنوز هم عده زیادی از کاربران پلتفرم پی‌سی منتظر انتشار نسخه کامپیوتر این ساخته تحسین‌شده راک‌استار گیمز هستند. این بازی سال گذشته برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شد تا علاوه‌بر کنسول‌های نسل هفتمی،‌ تمام کاربران پلتفرم‌های نسل هشتمی نیز بتوانند آن را تجربه کنند. بااین‌حال هنوز خبری از نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption نیست.

از زمان عرضه بازی Red Dead Redemption برای کنسول‌های نسل هشتمی، هرچند وقت یکبار شایعات و گزارشاتی درباره نسخه پی‌سی آن نیز منتشر می‌شود. حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده‌اند که باعث شده است طرفداران بسیار امیدوارتر از قبل شوند. اخیرا کاربری با نام Videotechuk در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده است که فروشگاه اپیک گیمز با یک نشت اطلاعاتی عظیم روبه‌رو شده است.

بازی Red Dead Redemption، بازی The Last of Us Part 2، بازی Final Fantasy 16 و بازی Final Fantasy 9 Remake از جمله آثاری هستند که در اطلاعات فروشگاه اپیک گیمز مشاهده شده‌اند و می‌توان تا حدودی انتشارشان را برای کامپیوتر قطعی دانست. در اطلاعات مربوط‌به بازی Red Dead Redemption آمده است که نسخه کامپیوتر این اثر ۹/۱۷ گیگابایت حجم خواهد داشت که نسبت به حجم ۱۱/۴ گیگابایتی نسخه کنسولی منطقی به‌نظر می‌رسد.

همچنین نام رمزی نسخه کامپیوتر بازی Semla‌ است و در تاریخ یک فوریه ۲۰۲۴ به فروشگاه اپیک گیمز اضافه شده است. آخرین تغییرات در اطلاعات بازی نیز تنها یک روز بعد اعمال شده‌اند؛ بنابراین احتمالا در آینده اطلاعات بیشتری به دستمان برسد. این موضوع بار دیگر تایید می‌کند که نسخه کامپیوتر قطعا در حال ساخت است و احتمالا فاصله کوتاهی تا انتشار آن داریم.

بیشتر بخوانید  نمایش فضای تاریک ریمیک بازی Sherlock Holmes: The Awakened در تریلر تازه

بنابراین طرفداران به‌زودی می‌توانند سفری را با جان مارستون آغاز کنند و شاهد پایان داستانی باشند که در Red Dead Redemption 2 آغاز شد. این بازی روی کنسول‌ها با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود؛ اما اضافه شدن کنترل با کیبورد و ماوس احتمالا باعث تجربه گیم‌پلی جذابی خواهد شد.

اخبار مرتبط