احتمال عرضه بازی جنجالی Unrecord روی کنسول ها

احتمال عرضه بازی جنجالی Unrecord روی کنسول ها

اشتراک گذاری

طبق جدیدترین اعلامیه استودیو دراما، تیم سازنده‌ی بازی Unrecord به انتشار آن روی پلتفرم‌های بیشتر فکر می‌کند.

به‌تازگی اخبار مربوط‌به یک بازی کوچک و مستقل به نام Unrecord در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است. این بازی تیراندازی اول‌شخص اخیرا توسط استودیوی مستقل DRAMA رونمایی شد. زاویه دید Unrecord به شکلی خلاقانه، همان زاویه‌ی دید دوربین بسته‌شده به بدن شخصیت اصلی است که بازیکنان کنترل آن را در دست دارند. در همین حال گرافیک واقع‌گرایانه این بازی تحسین مخاطب‌ها را برانگیخته است. استودیو DRAMA در زمان رونمایی از بازی Unrecord تایید کرد که این ویدیوگیم روی کامپیوترها عرضه می‌شود. بااین‌حال بازیکنان کنسول‌ها تمایل دارند در مورد برنامه‌ی این توسعه‌دهنده جهت عرضه‌ی بازی روی پلتفرم‌های بیشتر اطلاعاتی کسب کنند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، عرضه‌ی نسخه کنسولی Unrecord در برنامه‌ی سازنده قرار دارد. استودیو DRAMA اخیرا در بخش پرسش‌های متداول سرور رسمی دیسکورد بازی گفته است که اگرچه تیم سازنده در حال حاضر کاملا روی نسخه کامپیوتر تمرکز دارد، اما عرضه‌ی آن روی پلتفرم‌های دیگر را در نظر گرفته است.

این توسعه‌دهنده در ادامه توضیح داد: «بازی Unrecord روی کامپیوترها منتشر خواهد شد و ما در حال بررسی پلتفرم‌های دیگر هستیم. ما می‌خواهیم تا جایی که امکان دارد به بازیکنان بیشتری امکان تجربه‌ی بازی را بدهیم و در عین حال تجربه‌ای با کیفیت بالا به آن‌ها ارائه کنیم. اضافه شدن پلتفرم‌های مقصد بازی، در آینده به‌روزرسانی خواهد شد».

در حال حاضر، تاریخ انتشار بازی Unrecord برای کامپیوترها اعلام نشده است. بنابراین به نظر می‌رسد هنوز مدت زمان زیادی تا ارائه جزئیات از نسخه‌های کنسولی این بازی باقی مانده باشد.

بیشتر بخوانید  نسخه ایکس باکس سری اس بازی Alan Wake 2 فاقد حالت پرفرمنس است

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Unrecord چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.

اخبار مرتبط

منتظر بازی‌های جدید ارباب حلقه ها باشید
اخبار بازی

منتظر بازی‌های جدید ارباب حلقه ها باشید

مدیرعامل امبریسر فری‌گروپ تایید کرد که به‌زودی بازی‌های جدیدی از مجموعه ارباب حلقه‌ها از راه می‌رسند. لی گینچارد، مدیرعامل Embracer Freegroup اخیرا در مصاحبه جدیدی