احتمال ساخت نسخه کامپیوتر و دنباله بازی Stellar Blade

بازی Stellar Blade فضای زیادی از PS5 را اشغال نمی‌کند

اشتراک گذاری

استودیو Shift Up قصد دارد با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر پتانسیل آی‌پی Stellar Blade را به حداکثر برساند.

اولین بازی کنسولی پرهزینه استودیوی کره جنوبی شیفت آپ یعنی Stellar Blade مدتی پیش منتشر شد و عملکرد موفقیت‌آمیزی داشت. بااینکه فعلا زمان زیادی از انتشار این بازی نمی‌گذرد، اما استودیو شیفت آپ از همین حالا برنامه‌های زیادی برای آن دارد و می‌خواهد از پتانسیل آن بیشترین بهره را ببرد.

اینطور که رسانه Gematsu گزارش داده است، در یک پرونده عرضه عمومی که در شاخص قیمت سهام کره جنوبی منتشر شده است، استودیو شیفت آپ اعلام کرده است که روی دی‌ال‌سی بازی Stellar Blade و محتوایی با همکاری دیگر آی‌پی‌ها کار می‌کند، بااین‌حال به جز این موارد این توسعه‌دهنده در حال بررسی امکان ساخت نسخه کامپیوتر و دنباله بازی Stellar Blade است.

استودیو شیفت آپ علام کرد: «برای بازی Stellar Blade، برنامه‌هایی برای معرفی عناصر جدید گیم‌پلی، از جمله انتشار بسته الحاقی، نسخه کامپیوتر و همکاری‌های جدید [با آی‌پی‌های دیگر] داریم. رویکرد تک-ساختی ما، به‌روزرسانی‌های همزمان در سطح جهانی را برای اطمینان از تجربه یکدست بازی برای کاربران و استقرار سریع محتوا با هزینه کم امکان‌پذیر می‌کند.»

در ادامه این پرونده، توسعه‌دهنده مجددا تأکید کرد: «سوابق زیادی برای بازی‌های AAA وجود دارد که با گسترش طول عمرشان ازطریق مجموعه‌ای از دنباله‌های باکیفیت و حفظ پایه درآمدزایی بلندمدت، به مجموعه [آی‌پی] تبدیل می‌شوند. در نتیجه، ما در حال بررسی امکان عرضه نسخه‌ی کامپیوتر بازی Stellar Blade و ساخت دنباله‌ای برای آن هستیم.»

استودیو شیفت آپ قصد دارد تا به‌زودی یک به‌روزرسانی برای بازی Stellar Blade منتشر کند که احتمالا به‌زودی اطلاعاتی از آن به اشتراک گذاشته خواهد شد. این تیم همچنین روی یک بازی اکشن نقش‌آفرینی علمی-تخیلی بزرگ و پرهزینه با نام رمزی Project Witches کار می‌کند که در آینده برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  نمایش باس فایت فصل اول Diablo 4 در تریلر جدید آن

اخبار مرتبط