احتمال رونمایی از بسته الحاقی Alan Wake 2 در رویداد سامرگیم فست

اشتراک گذاری

احتمال دارد رمدی در جریان رویداد سامرگیم فست از یک یا هردو بسته‌ الحاقی Night Springs و The Lake House رونمایی کند.

رمدی پیش از عرضه بازی Alan Wake 2 در سال گذشته اعلام کرد که این بازی ترسناک و سبک بقا قرار است بعد از عرضه رسمی، دو بسته الحاقی خریدنی را دریافت کند که محتوای داستانی بازی را گسترش خواهند داد. هردو DLC بازی که اولین مورد آن Night Springs نام دارد، برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و به نظر می‌رسد که زمان معرفی این بسته‌ها (حداقل اولین مورد آن) نزدیک باشد. این ادعایی است که براساس یک سری اشارات غیرمستقیم توسط توسعه‌دهندگان بازی مطرح شده است.

به‌عنوان مثال، رمدی اینترتینمنت طی روزهای گذشته تغییراتی را در شبکه‌های اجتماعی خود ایجاد کرده است که یکی از آن‌ها تغییر نام کاربری خود در توییتر (X) به نام Poison Pill Entertainment است. همچنین تصویر هدر حساب رسمی این شرکت نیز در این راستا تغییر کرده است. البته باید گفت که معمولا انتظار نداریم رمدی به‌عنوان تیزر برنامه‌های آینده خود از این قبیل اقدامات را انجام دهد.

همچنین می‌دانیم که این تغییرات قطعاً به بازی Alan Wake مربوط می‌شوند. درواقع توییتی که از سوی رمدی و با تگ حساب رسمی این بازی منتشر شده است و لوگوی Poison Pill Entertainment که به نام Night Springs اشاره دارد، برای طرفداران Alan Wake آشنا است.

بسته الحاقی Night Springs بازی الن ویک 2

نکته جالب توجه دیگر این است که جف کیلی، تهیه کننده مراسم سامر گیم فست نیز با توییت مشهور ایموجی چشم‌های خیره شده‌ی خود، پیج رمدی را تگ کرده است. رویداد سامر گیم فست قرار است در تاریخ ۷ ژوئن (جمعه ۱۸ خرداد) برگزار شود.

بیشتر بخوانید  بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow معرفی شد

براساس جزئیاتی که سال گذشته در ارتباط با بازی Alan Wake 2 منتشر شده بود، بسته‌های الحاقی بازی Night Springs و The Lake House نام خواهند داشت. مورد اول، بازیکنان را در نقش شماری از کاراکترهای بازی در یک اپیزود مجزا که درباره یک سریال تلویزیونی تخیلی به نام Night Springs است در دنیای Alan Wake قرار می‌دهد. The Lake House نیز درباره یک ساختمان مرموز در سواحل Cauldron Lake است که مطابق معمول همه چیز در آن به هم می‌ریزد.

اینکه یکی از بسته‌های الحاقی بازی یا هردوی آن‌ها در Summer Game Fest معرفی می‌شوند یا نه، احتمالا تا زمان برگزاری مراسم نامشخص خواهد ماند؛ اما باتوجه به اینکه هردوی این DLCها در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد، به نظر می‌رسد که حالا زمان خوبی برای صحبت درباره آن‌ها باشد.

DLC بازی Alan Wake 2

علاوه براین، رمدی قبلاً گفته بود که بازی Alan Wake 2 یک حالت رایگان photo mode را در بهار سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد کرد. احتمالا به‌زودی جزئیات این مورد هم مشخص شود.

Alan Wake 2 روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی سی در دسترس قرار دارد. این بازی ۱.۳ میلیون نسخه را در سراسر جهان به فروش رسانده است تا به سریع‌ترین آمار فروش رمدی تاکنون تبدیل شود. بااین‌حال هنوز درآمدهای بازی به‌طور کامل هزینه‌های ساخت و تبلیغات بازی را جبران نکرده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با گیم طور و سایر کاربران در میان بگذارید.

اخبار مرتبط