احتمال دارد بازی بعدی استودیو Turtle Rock دنباله معنوی دیگری از Left 4 Dead باشد

احتمال دارد بازی بعدی استودیو Turtle Rock دنباله معنوی دیگری از Left 4 Dead باشد

اشتراک گذاری

براساس یک آگهی شغلی، جزئیاتی از بازی جدید استودیو Turtle Rock افشا شده است.

استودیو Turtle Rock، تیمی متشکل از افرادی است که سابقه‌ی کار روی بازی Left 4 Dead را دارند. این تیم باور دارد که در ساخت شوترهای کوآپ تخصص دارد. البته Evolve، پروژه اول آن‌ها آن موفقیتی نبود که انتظارش را می‌کشیدند. اما Back 4 Blood توانست این تیم را به روزهای خوب خود بازگرداند. حالا ظاهرا این استودیو کار روی بازی بعدی خود را شروع کرده که باز هم یک شوتر کوآپ است. آن‌ها برای استخدام یک طراح ارشد مبارزات آگهی شغلی تازه‌ای منتشر کرده‌اند.

این آگهی شغلی چند ملزومات دارد؛ ازجمله علاقه به شوترهای اول شخص و آثار مولتی‌پلیر و کوآپ. با اینکه توضیحات این آگهی سعی دارد جزئیات زیادی به اشتراک نگذارد، اما وجود مبارزات نزدیک و از راه دور را تایید کرده است. البته با درنظرگرفتن سابقه ترتل راک، چنین اطلاعاتی اصلا عجیب نیست. اما حداقل می‌دانیم بازی بعدی آن‌ها در سبکی نامتعارف نخواهد بود.

این آگهی به المان‌های PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) و PvE (بازیکن دربرابر محیط/بازی) هم اشاره می‌کند. همچنین روی ارائه‌ی درست احساس مبارزه دربرابر هوش مصنوعی و مبارزه مقابل دیگر بازیکنان تمرکز دارد. این استودیو خواهان استخدام فردی است که در طراحی کلاس و طراحی رویارویی با باس تجربه داشته باشد. همچنین آگهی‌های شغلی دیگری برای همین پروژه وجود دارد؛ مثل سناریونویس ارشد مراحل که بازهم به شوتر کوآپ مرحله محور با گیم‌پلی PvP و PvE اشاره کرده است. پیش‌زمینه، فضا، ساختار و دیگر موارد مهم هم مشخص نشده است.

بازی Back 4 Blood

ظاهرا این توسعه‌دهنده گیم‌پلی با دسته را محوریت قرار داده است. با اینکه همیشه آثار ترتل راک روی دسته به‌خوبی اجرا می‌شدند و مثلا بازی Back 4 Blood یکی از بهترین گیم‌پلی‌های این مدل بازی را داشت، گان‌پلی هرگز تخصص این استودیو نبوده است.

بیشتر بخوانید  بازی جدید Deus Ex پس از دو سال توسعه لغو شد

افزودنی است استودیو موردنظر قبلا گفته بود دیگر محتوای جدیدی برای Back 4 Blood عرضه نخواهد کرد. چون کار روی بازی بعدی خود را شروع کرده است. این اثر در چرخه حیات خود با بسته‌های الحاقی زیاد و بهبودهای گیم‌پلی فراوان، حین تطبیق با انتظارات مدرن، گیم‌پلی الد اسکولی ارائه داد.

البته هنوز مشخص نیست بازی بعدی این استودیو چه ویدیوگیمی خواهد بود. از آنجایی‌که استودیو نام‌برده برای بازی‌های خود دنباله‌ای نساخته، بعید است این روند تغییر کند. اما باتوجه‌به موفقیت Back 4 Blood، عده‌ای فکر می‌کنند که شاید نسخه دومش ساخته شود.

اخبار مرتبط