احتمال حضور شخصیت Peacemaker در بازی Mortal Kombat 12

احتمال حضور شخصیت Peacemaker در بازی Mortal Kombat 12

اشتراک گذاری

گویا جز کوردن، خبرنگار صنعت ویدیوگیم در صحبت‌های جدید خود به حضور کاراکتر Peacemaker در بازی مورتال کامبت ۱۲ اشاره کرد.

همان‌طور که شما همراهان گرامی گیم طور احتمالا از آن مطلع هستید، WB Games اوایل سال جاری تایید کرد که بازی مورتال کامبت ۱۲ توسط استودیو بازی‌سازی ندررلم در دست ساخت است و امسال در دسترس کاربرها قرار می‌گیرد. در حال حاضر این اثر مبارزه‌ای به‌صورت عمومی معرفی نشده است. چندی پیش توسعه‌دهندگان این بازی با یک ویدیو کوتاه مجددا به اثر موردنظر اشاره کردند.

ویدیو موردنظر احتمال معرفی رسمی جدیدترین نسخه این مجموعه را در آینده نزدیک بسیار بالا برده است. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌ نظر می‌رسد پیش از معرفی رسمی بازی Mortal Kombat 12، اطلاعاتی از فهرست شخصیت‌های حاضر در این اثر به بیرون درز کرده باشد.

مورتال کامبت

مجموعه موردنظر سابقه‌ی زیادی در استفاده از شخصیت‌های مختلف مهمان از آی پی‌های دیگر را دارد. ظاهرا این اتفاق در نسخه‌ی بعدی بازی مورتال کامبت نیز رخ خواهد داد. براساس صحبت‌های جدید جز کوردن، خبرنگار صنعت ویدیوگیم در شبکه اجتماعی توییتر به نظر می‌رسد دو شخصیت Peacemaker از دی سی و Homelander از سریال The Boys که تاکنون سه فصل از آن پخش شده، می‌توانند به‌عنوان شخصیت مهمان در بازی Mortal Kombat 12 حضور داشته باشند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این دو شخصیت در قالب دی ال سی در دسترس قرار خواهند گرفت یا خیر.

درنهایت باید گفت در ماه‌های گذشته شایعات زیادی حول معرفی این بازی مبارزه‌ای در ماه مه به گوش رسید. از طرفی دیگر نیز، رویداد پلی استیشن شوکیس ظاهرا در اواخر این ماه میلادی برگزار خواهد شد. باتوجه‌به این امر ممکن است در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری از این اثر موردانتظار در دسترس قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید  بازی Planet of Lana برای پلتفرم‌های بیشتری تأیید شد

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا با حضور کاراکتر‌های معرفی‌شده در این بازی موافق هستید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با گیم طور و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط