احتمال تولید انیمه Dark Souls برای نتفلیکس

اشتراک گذاری

رسانه GiantFreakingRobot گزارش داد که یک انیمه براساس بازی‌های Dark Souls برای شبکه نتفلیکس در دست تولید است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا انیمه Dark Souls در دست تولید است. بنابر گزارش رسانه GiantFreakingRobot، یک انیمه براساس بازی‌های فانتزی قرون وسطایی استودیو فرام‌سافتور برای نتفلیکس ساخته خواهد شد. براساس اعلام منابع آگاه، این انیمه احتمالا با رویدادهای نخستین بازی مجموعه آغاز می‌شود.

با اینکه این موارد هنوز رسما توسط نتفلیکس تأیید نشده است، اما رسانه GiantFreakingRobot اخیرا برخی از اخبار سینما و تلویزیون نظیر نقش‌آفرینی کارل اربن در فیلم Mortal Kombat 2 (مورتال کامبت ۲) را به‌درستی فاش کرده است. اگر این شایعه رنگ واقعیت بگیرد، انیمه دارک سولز به آثاری نظیر انیمیشن سریالی Castlevania: Nocturne (کسلوانیا: نوکتورن) شبکه نتفلیکس می‌پیوندد که براساس مجموعه کلاسیک شرکت کونامی ساخته خواهد شد.

از دیگر اقتباس‌های تلویزیونی نتفلیکس از بازی‌های ویدیویی می‌توان به انیمیشن Far Cry اشاره کرد که با نام Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix شناخته می‌شود. این انیمیشن برای پخش در پاییز سال جاری در نظر گرفته شده است و تریلر جذابی از آن در اوایل سال جاری پخش شد. سریال The Witcher (ویچر) شبکه نتفلیکس را نباید فراموش کرد که با فصل سوم آخرین ماجراجویی هنری کویل در نقش گرالت را به نمایش درآورد.

سریال The Witcher برای فصل چهارم نیز تمدید شده است، اما این‌بار لیام همسورث ردای گرالت از ریویا را برتن می‌کند. تومک باگینسکی، تهیه‌کننده سریال ویچر اخیرا تأیید کرد که سیری شخصیت اصلی فصل ۴ خواهد بود.

بیشتر بخوانید  پایان سریال خاندان اژدها هم‌اکنون مشخص شده است

اخبار مرتبط