احتمالا بازی Persona 3 Reload برای پلی استیشن و نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد

اشتراک گذاری

طبق فهرست یک وبسایت خرده‌فروشی، احتمال دارد بازی Persona 3 Reload برای کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ هم انتشار یابد.

چند ماه است که شایعات ریمیک بازی Persona 3 به‌گوش می‌رسند، اما دیگر می‌توان ادعا کرد این شایعات حقیقی هستند. در همین هفته تریلر معرفی Persona 3 Reload توسط خود شرکت اتلوس لو رفته بود و ظاهرا قرار است بازی در شوکیس امروز ایکس باکس به‌طور رسمی معرفی شود.

طبیعی است چون این تریلر وابسته‌به ایکس باکس بود، تنها به انتشار روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی اشاره کرده بود. همچنین بازی در روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار خواهد گرفت. اما همانطور که بسیاری حدس می‌زدند، احتمالا این ویدیوگیم مولتی‌پلتفرم خواهد بود.

آن‌گونه‌که کاربر ScrambledFaz در توییتر گزارش داده، نسخه‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ پرسونا ۳ ریلود در وبسایت اسپانیایی Xtralife لیست شده بودند. البته این آگهی‌ها اکنون حذف شده‌اند، اما تصویری از آن‌ها به ثبت رسیده است.

با در نظر گرفتن عملکرد شرکت اتلوس در این اواخر، این اتفاق عجیب نیست. با اینکه آخرین بازی از خط‌اصلی پرسونا انحصاری پلی استیشن 4 بود، در چند سال گذشته و به‌خصوص ماه‌های اخیر، این شرکت بازی‌های Persona 3 Portable، Persona 4 Golden و پرسونا ۵ رویال را برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه کرده است.

در کنار پرسونا ۳ ریلود، تریلر معرفی Persona 5 Tactica هم لو رفته بود. اینکه آیا این بازی اسپین-آف، تاکتیکی و نوبتی هم مولتی‌پلتفرم خواهد بود یا خیر هنوز مشخص نیست، اما احتمال زیاد همین‌طور است. خوشبختانه احتمالا مدت طولانی منتظر اطلاعات تکمیلی نخواهیم بود و به احتمال زیاد این دو اثر امروز در شوکیس ایکس باکس معرفی خواهند شد. هرچند ممکن است Atlus چند روز بعد، عرضه‌ی آن‌ها برای کنسول‌های نینتندو و سونی را تایید کند.

بیشتر بخوانید  تصمیم سگا برای بازی یاکوزا باعث عصبانیت گیمرها شد

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

منتظر سریال Arkham Asylum نباشید

رسانه ورایتی گزارش داد که سریال Arkham Asylum شبکه مکس لغو شده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال Arkham Asylum