اجرای بازی GTA 5 در اندروید (2 روش)

اشتراک گذاری

اجرای بازی GTA 5 در اندروید

حتی پس از هشت سال ، GTA 5 همچنان بین گیمرها محبوب باقی مانده است. این بازی هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید رانندگی کنید ، آزادانه گشت بزنید ، ماموریت های کامل را انجام دهید و هر کاری را آزادانه  انجام دهید. اگر هنوز بازی را انجام نداده اید ، بگذارید به شما بگویم که GTA V یک بازی دنیای باز است که از نقشه San Andreas برخوردار است. در مقایسه با بازی های قبلی GTA بازی GTA 5 از گرافیک بهتر و گیم پلی منحصر به فردی برخوردار است. خط داستانی باعث می شود تا کاربران هنگام بازی به صفحه کامپیوتر چسبیده باشند. به دلیل محبوبیت و گیم پلی منحصر به فرد آن ، کاربران اندروید همچنان به دنبال نحوه اجرای بازی GTA 5 در گوشی های هوشمند اندروید خود هستند.

 

بنابراین ، اگر کاربر Android هستید و به دنبال راه هایی برای اجرای GTA 5 در سیستم خود هستید ، یک خبر خوب برای شما داریم. Cloud Beta Service مایکروسافت به شما امکان می دهد GTA V را همراه با نسخه آنلاین بازی روی تلفن هوشمند اندرویدی خود بازی کنید.

 

۲ روش اجرای بازی GTA 5 در اندروید

بنابراین ، در این مقاله ، ما یک راهنمای دقیق در مورد نحوه بازی GTA 5 در هر گوشی Android از طریق سرویس Cloud Beta مایکروسافت به اشتراک خواهیم گذاشت. بیایید بررسی کنیم.

 

۱. استفاده از PS Remote Play

خوب ، PS Remote Play یک برنامه متفاوت است و GTA 5 را در Android شما اجرا نمی کند. در عوض ، این ابزار صفحه نمایش PS4 یا PS5 شما را بر روی گوشی هوشمند شما نشان می دهد. در اینجا نحوه استفاده از PS Remote Play برای اجرای بازی GTA V در اندروید آورده شده است.

بیشتر بخوانید  احتمال حضور شخصیت Peacemaker در بازی Mortal Kombat 12

 

 

استفاده از PS Remote Play

  1. اول از همه ، به فروشگاه Play بروید و برنامه PS Remote Play را نصب کنید .
  2. پس از نصب ، برنامه را باز کرده و گزینه “Enable Remote Play” را فعال کنید. این گزینه را در Settings > Remote Play Connection Settings > Enable Remote Play پیدا خواهید کرد .
  3. پس از اتمام کار ، بازیکنان باید وارد حساب PS خود شده و کنسول خود را از طریق WiFi متصل کنند.
  4. پس از اتمام ، صفحه نمایش آینه می شود.
  5. GTA 5 را انتخاب کنید و از بازی در Android خود لذت ببرید.

 

۲. استفاده از برنامه Xbox Game Pass

خوب ، Xbox Game Pass برنامه ای است که به شما امکان می دهد ۱۰۰+ بازی با کیفیت عالی Xbox را مستقیماً در تلفن هوشمند Android خود کشف و بازی کنید. اما برای استفاده از این سرویس باید ماهیانه هزینه بپردازید. در اینجا نحوه استفاده از برنامه Xbox Game Pass برای اجرای GTA 5 در اندروید آمده است.

 برنامه Xbox Game Pass

  1. مطمئن شوید که تلفن هوشمند شما در Android 6.0 و بالاتر در حال اجرا است . همچنین ، باید دارای بلوتوث نسخه  ۴.۰ باشد.
  2. اول از همه ، شما باید اشتراک Xbox Game Pass Ultimate را خریداری کنید . هزینه اشتراک در حدود ۱۵ دلار است و همچنین به شما امکان می دهد بازی های دیگری مانند Sea of ​​Thieves، Gears 5 و غیره را انجام دهید.
  3. پس از اتمام ، برنامه Xbox Game Pass را روی دستگاه اندروید  خود دانلود  و نصب کنید .
  4. اکنون تلفن هوشمند خود را با اینترنت پرسرعت متصل کرده و کنترل کننده بی سیم Bluetooth Xbox را به اندروید خود متصل کنید.
  5. برنامه Xbox Game Pass را باز کنید و GTA 5 را در بخش Cloud (Beta) پیدا کنید .
  6. اکنون می توانید بازی را روی دستگاه اندرویدی خود انجام دهید. اگر با تاخیر یا سرعت پایین در ثانیه روبرو هستید ، ممکن است لازم باشد مشکلات اینترنت را برطرف کنید. قبل از اجرای برنامه Xbox Game Pass ، از بستن برنامه های پس زمینه در Android خود اطمینان حاصل کنید.
بیشتر بخوانید  کدام بازی در سال ۲۰۲۳ بیشتر در گوگل سرچ شده است؟

 

خودشه! انجام شد. به این ترتیب می توانید از طریق PS Remote Play App بازی  GTA 5 را روی تلفن هوشمند اندروید خود بازی کنید.

 

این مقاله درمورد نحوه اجرای بازی GTA 5 در اندروید بود . امیدوارم این مقاله به شما کمک کند!  اگر در این مورد مشکل و سوالی دارید ، از بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

اخبار مرتبط