اجرای بازی Armored Core 6 با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم در ایکس باکس سری ایکس و PS5

اشتراک گذاری

استودیو فرام‌سافتور از نحوه اجرای بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در همه پلتفرم‌ها پرده برداشت.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon تا چند روز دیگر روانه بازار می‌شود و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو FromSoftware نحوه اجرای این اثر در همه پلتفرم‌ها را مشخص کرده است. نسخه کامپیوتر آرمورد کور ۶ در حداکثر تنظیمات گرافیکی از رزولوشن 4K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و طرفدارها باید انتظار پشتیبانی آن از نمایشگرهای فوق عریض و فناوری ری-تریسینگ (تنها در گاراژ) را نیز داشته باشند.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 از رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند؛ درحالی‌که در کنسول ایکس باکس سری اس با نرخ 2K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. فناوری رهگیری پرتو نیز در این نسخه‌ها در دسترس است، اما تنها در گاراژ می‌توان از آن استفاده کرد.

بازی Armored Core 6 در کنسول پلی استیشن 4 پرو با رزولوشن ۱۸۰۰x۳۲۰۰ و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و در کنسول ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن ۲۱۶۰x۳۸۴۰ و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. این بازی در پلی استیشن 4 از رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و در کنسول ایکس باکس وان از رزولوشن ۹۰۰x۱۶۰۰ و نرخ ۳۰ فریم پشتیبانی می‌کند. ویژگی نورپردازی دامنه دینامیکی بالا تنها برای PS4 و ایکس باکس وان تأیید شده است.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon برای انتشار در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ اوت ۲۰۲۳) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر در نظر گرفته شده است؛ بنابراین طرفدارها به‌زودی چگونگی عملکرد بازی در پلتفرم‌های مختلف را مشاهده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  بازی Wonder Woman با همکاری استودیو نام‌آشنایی ساخته می‌شود

اخبار مرتبط

کامپیوتر

توسعه بازی Life by You لغو شد

توسعه بازی Life by You که قرار بود رقیبی برای The Sims باشد، به‌طور رسمی متوقف شده است. شرکت پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرد که بازی