آیا فیلم مرد عنکبوتی با محوریت مایلز مورالز ساخته می‌شود؟

اشتراک گذاری

گفته می‌شود که سونی پیکچرز به‌دنبال استخدام بازیگری برای نقش مایلز مورالز در یک فیلم لایو اکشن از مرد عنکبوتی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمالا به‌زودی شاهد نسخه لایو اکشن مایلز مورالز خواهیم بود. جف اسنایدر در جریان پادکست اخیر The Hot Micفاش کرد که شنیده است سونی پیکچرز به‌دنبال یافتن بازیگری برای نقش نسخه لایو اکشن مایلز مورالز است. اسنایدر از دادن اطلاعات بیشتری خودداری کرد و مشخص نیست که این به معنای ساخت فیلم مرد عنکبوتی براساس شخصیت مایلز مورالز است یا اینکه باید منتظر حضور و در یکی از پروژه‌های مرتبط با دنیای اسپایدرمن باشیم.

بااین‌حال شایعات ساخت فیلم مایلز مورالز مدتی است که شنیده می‌شود و مشخص نیست که سونی با مارول استودیو در این پروژه همکاری خواهد کرد یا اینکه به شکل مستقل قرار است این شخصیت را به تصویر بکشد. پیش از ای ایمی پاسکال و آوی آراد، تهیه‌کنندگان مرد عنکبوتی از احتمال ساخت این فیلم توسط سونی گفته بودند. شخصیت مایلز مورالز توسط برایان مایکل بندیس و سارا پیچلی خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ در Ultimate Marvel Universe معرفی شد، اما درنهایت شاهد حضورش در دنیای اصلی مارول بودیم.

این شخصیت خیلی سریع به محبوبیت زیادی رسید و نه‌تنها شاهد حضورش در بازی‌های مرد عنکبوتی اینسامنیاک بودیم، بلکه مایلز مورالز شخصیت اصلی دو قسمت انیمیشن Spider-Verse نیز است. این در حالی است که صحبت‌هایی مبنی‌بر ساخت فیلم Spider-Man 4 با بازی تام هالند نیز شنیده می‌شود و باید دید که این شایعات قرار است درنهایت چگونه رقم بخورد.

بیشتر بخوانید  تاریخ پخش انیمیشن X-Men '97 اعلام شد | انتشار اولین تریلر

اخبار مرتبط