آپدیت رایگان یورو ۲۴ به بازی EA Sports FC 24 اضافه خواهد شد

آپدیت رایگان یورو ۲۴ به بازی EA Sports FC 24 اضافه خواهد شد

اشتراک گذاری

 آپدیت رایگان یورو ۲۴ فردا برای بازی EA Sports FC 24 عرضه خواهد شد.

قرار است یورو ۲۴ به‌صورت رایگان برای بازی EA Sports FC 24 عرضه شود. این آپدیت فردا، ۱۷ خرداد (۶ ژوئن) دردسترس قرار می‌گیرد. خود مسابقات یورو هم روز ۲۵ خرداد (۱۴ ژوئن) در مونیخ شروع خواهد شد. مسابقه افتتاحیه بین اسکاتلند و آلمان، میزبان این دور از مسابقات است.

بازیکنان این حالت می‌توانند این مسابقات لایسنس شده را روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر تجربه کنند. همچنین این حالت روی دو بازی EA Sports FC Online و EA Sports FC Mobile هم منتشر می‌شود.

بازیکنانی که تا روز ۲۶ دی ۱۴۰۲ (۱۶ ژانویه ۲۰۲۴) بازی EA Sports FC 24 را تجربه کردند، در آلتیمیت تیم یورو ۲۴ یکی از بازیکنان زیر را دریافت خواهند کرد:

  • جک گریلیش (انگلیس)
  • عثمان دمبله (فرانسه)
  • فدریکو کیه‌زا (ایتالیا)
  • فلوریان ویرتز (آلمان)
  • ویرجیل فن‌دایک (هلند)
  • آلوارو موراتا (اسپانیا)

پوستر آپدیت یورو ۲۴ در بازی EA Sports FC 24

گای-لورن اپستاین، مدیر بازاریابی یوفا هنگام معرفی این حالت گفته بود: «مفتخریم تا همکاری خود با ای‌ای اسپورتس را گسترش دهیم. یوفا یورو ۲۰۲۴ بخشی‌از بازی EA Sports FC خواهد بود. یورو ۲۴ یکی از جذاب‌ترین مسابقات فوتبال جهان است و ما خوشحالیم که جامعه بزرگ EA Sports FC 24 در سراسر جهان این فرصت را خواهند داشت تا در چنین محیط بازی خوبی این تورنمنت را تجربه کنند.»

کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند تا روز ۲۸ خرداد (۱۷ ژوئن) بازی EA Sports FC 24 را دریافت کنند. همچنین پک استارتر آلتیمیت تیم برای کاربران سطح اسنشیال دردسترس خواهد بود. این پک ۱۱ بازیکن غیرقابل‌معامله با ریتینگ ۸۲ یا بالاتر دارد. یک بازیکن آیکون قرضی قابل انتخاب برای هفت بازی هم در این پک قرار دارد.

بیشتر بخوانید  پیروزی مایکروسافت در دادگاه علیه FTC

اخبار مرتبط