آپدیت بزرگ سال نهم بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

اشتراک گذاری

شرکت یوبیسافت ۹ سال بعداز عرضه بازی Rainbow Six Siege از عملیات جدید این بازی با نام Deadly Omen رونمایی کرده است.

با وجود گذشت ۹ سال از عرضه Rainbow Six Siege، این بازی همچنان شگفت‌انگیز است. شرکت یوبیسافت پشتیبانی‌از این شوتر را رها نکرده است و بازی به‌طور منظم محتویات جدیدی دریافت می‌کند تا میلیون‌ها بازیکن آن همچنان سرگرم باشند. اخیرا یوبیسافت از Operation Deadly Omen رونمایی کرده است؛ جدیدترین آپدیت بزرگ بازی که در ماه مارس (اسفند یا فروردین) عرضه خواهد شد و آغازگر سیزن اول سال نهم این شوتر چندنفره است.

اکنون مسابقات eSports عظیم بازی رینبو سیکس سیج با نام Six Invitational در برزیل درجریان است که بزرگ‌ترین تورنمت این ویدیوگیم است و درهمین‌حین، ناشر فرانسوی از این عملیات جدید پرده برداشت. در این عملیات شاهد اپراتور جدیدی با نام Deimos هستیم و چند تغییر اساسی در بازی اعمال شده‌اند. برای مثال نحوه عملکرد سپرها عوض شده است تا عملکرد دفاعی بهتری را شاهد باشیم. درعین‌حال موانعی هم در نظر گرفته شده‌اند تا این سپرها بیش‌ازحد قدرتمند نشوند.

مکانیزم جدید «نگاه آزاد» هم اضافه خواهد شد تا بازیکنان بتوانند بدون تغییر محور نمایش خود، میدان دید خود را عوض کنند. درکنار این موارد، مکانیزم ADS (نشانگر بدون نشانه‌گیری) و پیوست‌های اسلحه‌ها هم تغییراتی داشته‌اند. دیگر موارد شامل یک Locker جدید، بهبودها، تغییرات دسترسی‌پذیری برای افراد دچار معلولیت و آپدیت جدیدی برای سیستم ضدتقلب رینبو سیکس سیج هستند. می‌توانید درادامه تریلر سینمایی و ویدیو گیم‌پلی این عملیات را مشاهده کنید.

دانلود تریلر سینمایی از آپارات

دانلود ویدیو گیم‌پلی از آپارات

بیشتر بخوانید  تکذیب شایعات پیرامون اوضاع بد توسعه Call of Duty: Modern Warfare 3

آپدیت Operation Deadly Omen در ماه مارس همزمان با سیزن اول سال نهم Rainbow Six Siege عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط