آپدیت بازی Dave the Diver با باس قدرتمند و موجودات خطرناک

اشتراک گذاری

به‌روزرسانی بعدی بازی Dave the Diver تعداد زیادی موجود تازه برای مبارزه و حتی یک مشتری مهم برای رستوران را به‌همراه می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی مستقل شبیه‌ساز غواصی اسکوبا و مدیریت Dave the Diver به‌زودی میزبان به‌روزرسانی بزرگ جدیدی خواهد شد. این به‌روزرسانی اواخر ماه جاری در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت و مجموعه‌ای از محتویات نظیر منطقه و گونه‌های جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

به‌روزرسانی بعدی بازی Dave the Diver محتواهای جدیدی برای غواصی در شب را به‌همراه می‌آورد. استودیو Mintrocket می‌گوید که این آپدیت موجودات مختص شب و توانایی جدیدی برای کمک به کشاورزی را اضافه می‌کند.

منطقه یخسار (Glacier Zone) نیز محتوای جدیدی دریافت خواهد کرد و به بازیکن‌ها دلیل بیشتری برای کاوش در این ناحیه می‌دهد. در گذشته گیمرها تنها برای تکمیل چند مأموریت پا به این منطقه می‌گذاشتند. بازیکن‌ها با گرفتن موجودات مختلف و جمع‌آوری تمام کارت‌های Marinca دربرابر یک «باس قدرتمند تازه» قرار می‌گیرند.

در بخش مدیریت رستوران بازی Dave the Diver نیز گیمرها با یک مشتری VIP ملاقات می‌کنند. اگر تمام مأموریت‌های این بخش را تکمیل کنید، می‌توانید دستور پخت غذا و محصولات جدیدی را خریداری کنید.

بازی Dave the Diver سال گذشته به‌شکلEarly Access  به کامپیوتر راه یافت و اوایل سال جاری نسخه کامل بازی منتشر شد. کاربران نینتندو سوییچ نیز می‌توانند در اواخر سال ۲۰۲۳ منتظر عرضه این بازی باشند.

بیشتر بخوانید  ساخت بازی Avatar: Frontiers of Pandora به پایان رسید

اخبار مرتبط