آپدیت‌های بیشتری برای GTA Online منتشر خواهد شد

اشتراک گذاری

راک‌استار گیمز اشاره کرده است که به‌روزرسانی‌های بیشتری برای بازی GTA Online در دست توسعه هستند.

بازی Grand Theft Auto 6 برای عرضه در پاییز سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است؛ به این معنی که ما کمی بیش از یک سال با عرضه آن فاصله داریم. تا ساعاتی پیش طرفداران حدس می‌زدند که آپدیت تابستانِ امسال آخرین آپدیت بازی GTA Online خواهد بود؛ اما به‌لطف یک پست در وبلاگ شرکت راک‌استار گیمز، اکنون می‌دانیم که اینطور نیست.

در پایان پست مذکور درباره به‌روزرسانی Bottom Dollar Bounties صحبت شد و استودیو از طرفداران خود خواست تا به‌دنبال مسابقات اتومبیل‌رانی جدید در زمینه دریفت و درگ در Rockstar Creator باشند و همچنین از تعداد زیادی خودرو جدید، آیتم‌های جذاب و موارد دیگر استفاده کنند.

راک‌استار گیمز سپس تایید کرد که تمام این موارد در طول تابستان و بعد از آن عرضه خواهند شد. این موضوع تقریباً تایید می‌کند که به‌روزرسانی‌های جدیدی در حال توسعه هستند که هنوز معرفی نشده‌اند. هیچ‌کس واقعا نمی‌داند که با عرضه GTA 6 در سال ۲۰۲۵، چه سرنوشتی در انتظار GTA Online خواهد بود.

رایج‌ترین نظریه این است که راک‌استار سرورهای GTA Online را خاموش خواهد کرد و دنباله‌ای که مستقیماً با GTA 6 در ارتباط باشد را منتشر می‌کند. احتمال دیگر این است که GTA Online به تکامل خود ادامه دهد و ازطریق به‌روزرسانی محتوای جدید، با انتشار GTA VI در سال آینده پیوند بخورد.

درحالی‌که هیچ یک از این احتمالات توسط راک‌استار تایید نشده‌اند، اما مورد اول محتمل‌تر خواهد بود. با اینکه GTA Online پنج سال از Red Dead Online قدیمی‌تر است، اما همچنان یکی از محبوب‌ترین آثار سرویس‌محور در سراسر جهان محسوب می‌شود و اگر آخرین پست وبلاگ راک‌استار گیمز قابل اتکا باشد، برای مدت طولانی‌تری پشتیبانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید  تریلر جدید بازی The Crew Motorfest با تمرکز روی ستایش منتقدان

به‌روزرسانی بعدی که طرفداران می‌توانند منتظر آن باشند، Bottom Dollar Bounties نام دارد و نه‌تنها در آن شاهد بازگشت شخصیت دیگری از GTA V خواهیم بود، بلکه به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند.

این به‌روزرسانی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با گیم طور همراه باشید.

اخبار مرتبط