آموزش نصب و اجرای Call of Duty Mobile در اندروید

اشتراک گذاری

آموزش نصب و اجرای Call of Duty Mobile در اندروید

بازی Call of Duty: Mobile یا همان ندای وظیفه : موبایل بازی تیراندازی اول شخص محبوبی می باشد که نسخه موبایل آن تحول بزرگی در گیم پلی گوشی های موبایل به دنبال داشته است. این بازی در اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد و تاکنون یکی از پردانلود ترین بازی های موبایل می باشد. کالاف دیوتی موبایل را می توان موفق ترین بازی تاریخ گوشی های هوشمند معرفی کرد. واقعا عالیه این بازی !!! این بازی بسیار بهتر از پابجی موبایل می باشد و از هر لحاظ از پابجی سرتر هست.  اگر واقعاً می خواهید این بازی اعتیادآور را امتحان کنید ، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. بنابراین ، در اینجا آموزش نصب و اجرای Call of Duty Mobile در هر تلفن اندرویدی آورده شده است.

 

 

آموزش نصب call of duty mobile در گوشی اندروید

نصب آخرین آپدیت بازی کالاف دیوتی موبایل روی گوشی شما در واقع کار بسیار آسانی است. کارهای زیادی وجود ندارد ، اما به خاطر ساده تر شدن کار شما ، همه چیز را با جزئیات توضیح خواهم داد.

 

در مرحله اول ، فایل Call of Duty Mobile APK مخصوص گوشی خود را از لینک های زیر دانلود کنید .

 

در مرحله بعدی ، باید دیتای بازی را در قالب فایل ZIP  دانلود کنید. این پرونده OBB یا همان دیتای بازی است که برای اجرای بازی روی گوشی خود نیاز دارید.

 

  • آخرین آپدیت : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

 

توجه کنید که شما باید برای اجرای درست بازی و جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند ، صفحه سیاه کالاف دیوتی موبایل ، نسخه مربوط به گوشی خود را دانلود کنید. برای این منظور و پی بردن به اینکه کدام نسخه مناسب گوشی شما می باشد.

بیشتر بخوانید  ثبت سریع‌ترین رکورد فروش بازی‌های نینتندو توسط Zelda: Tears of the Kingdom

 

اول از همه باید برنامه CPU Z رو از همین لینک از گوگل پلی روی گوشی خودتون نصب کنید.  بعد از نصب برنامه به بخش CPU Info برید و از بخش Architecture مدل سی پی یو خودتون رو مشاهده کنید. این گزینه معمولا بین یکی از دو مدل ARM و ARM64 می باشد.

برنامه CPU Z

حالا باید از بخش زیر  نسخه مربوط به گوشی خود  را  دانلود کنید تا مشکل صفحه سیاه و مشکلات لگ و هنگ سراغتون نیاد.

 

 

 

 

 

پس از دانلود هر دو پرونده ، پرونده ZIP را که در مرحله آخر دانلود کرده اید از حالت فشرده خارج کرده و با استفاده از مدیر فایل مورد نظر ، پوشه را در “Android / obb” استخراج کنید. من برای این کار از Solid File Explorer استفاده کرده ام ، که از فایل های فشرده پشتیبانی می کند ، احتمالا File Manager پیش فرض شما هم نیز این قابلیت را داشته باشید .

 

فایل APK  بازی APK Call of Duty Mobile که در مرحله اول دانلود کرده اید را نصب کنید.

 

اکنون می توانید بازی را بر روی تلفن خود اجرا کنید. می توانید با حساب Facebook خود وارد شوید یا بازی را به عنوان مهمان انجام دهید. و یا حسابی را مستقیما در سایت خود کالاف ایجاد کنید.

 

توجه: به خاطر داشته باشید اندروید شما حداقل باید ۴.۳ باشد و حداقل ۲ گیگ فضای خالی روی  گوشی داشته باشید. و همچنین گوشی قدرتمندی داشته باشید تا بازی بدون لگ و مشکل اجرا شود.

بیشتر بخوانید  بازی Minecraft برای PS5 عرضه می‌شود

 

همچنین این بازی برعکس پابجی موبایل در ایران تحریم نمی باشد و بدون فیلترشکن می توانید آن را بازی کنید.

 

برای احتیاط می توانید برای اجرای بازی از کشور دیگر در مواقع برخورد به مشکل از یک برنامه VPN برای اتصال به آمریکا یا سرور های دیگر استفاده کنید.  استفاده از VPN بهترین راه شما برای اجرای بازی در بسیاری از کشور ها است.

 

یکی دیگر از روش های ساده نصب آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل بر روی گوشی اندروید خود ، نصب برنامه مایکت می باشد. با مایکت می توانید به راحتی این بازی را روی گوشی خود نصب کنید.

 

 

همین حالا آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل را نصب کنید

مراحل بالا بسیار ساده هستند ، شما می توانید  این مراحل را برای نصب و اجرای بازی جذاب Call of Duty Mobile در تلفن هوشمند اندرویدی خود دنبال کنید. به خاطر داشته باشید که ممکن است بعضی اوقات با خطاهای شبکه روبرو شوید ، ممکن است سرورها نیز برای نگهداری مرتبا آفلاین شوند یا برخی مشکلات دیگر مثل پینگ ، بنابراین صبور باشید. همچنین به ما  تجربه خود از بازی مهیج را اطلاع دهید.

اخبار مرتبط