آموزش برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل

اشتراک گذاری

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل

ممکن است از قبل این موضوع را بدانید، اما در Call of Duty Mobile می‌توانید با آدرس ایمیل خود، با حساب  Activision یا با حساب فیسبوک خود یا به عنوان مهمان وارد بازی شوید . اگر حساب Call of Duty Mobile خود را گم کرده اید ، آموزش های مختلفی برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل  خود وجود دارد.  ما همچنین می‌خواهیم نکاتی را برای جلوگیری از از دست دادن حساب CoD Mobile به شما ارائه دهیم ! بزن بریم! 😉

 

لطفاً توجه داشته باشید: اگر یک حساب مهمان داشتید ، اطلاعات شما در هیچ کجا ذخیره نمی شود. اگر بازی را حذف نصب کنید، داده CoD Mobile خود را از دست خواهید داد . بنابراین، ضروری است که از همان ابتدا به یک حساب فیس بوک یا اکتیویژن متصل شوید.

 

آموزش برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل

اگر حساب Call of Duty Mobile خود را گم کرده اید ، چند کار وجود دارد که می توانید در این رابطه انجام دهید. اول از همه، اگر یک حساب Activision برای Call of Duty Mobile داشتید، اما با تغییر تلفن حساب خود را از دست دادید، می توانید آن را به راحتی پیدا کنید. کافیست در هنگام ورود به بازی مشخصات ورود خود را وارد کنید تا دوباره بازی شما برگرد.

 بازیابی اکانت کالاف دیوتی موبایل

برای بازیابی یک حساب CoD Mobile مرتبط با فیس بوک ، خوب… این بدان معناست که شما اعتبار فیس بوک خود را از دست داده اید. بنابراین باید به فیس بوک بروید، آدرس ایمیل خود را تایپ کنید، “رمز عبور را فراموش کرده ام” را انتخاب کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا زمانی که پیوندی برای تغییر رمز عبور دریافت کنید. این رمز عبور را در جایی امن نگه دارید تا در صورت تغییر تلفن، بتوانید دوباره آن را پیدا کنید!

بیشتر بخوانید  شایعه تأخیر سوییچ ۲ کار دست نینتندو داد

 

برای بازیابی آسان حساب اکتیویژن نیز می توان همین کار را انجام داد: درخواست رمز عبور جدید!

 

 

سوال :  اگر من به عنوان مهمان وارد سیستم شده باشم، می توانم اطلاعات خود را به دستگاه دیگری منتقل یا ذخیره کنم؟

بله، شما باید به تنظیمات خود بروید و حساب خود را به یک شبکه اجتماعی مانند فیس بوک یا حساب اکتیویژن پیوند دهید. سپس می توانید با استفاده از همان حساب وصل شده ، بازی خود را در دستگاه دیگر خود بازیابی کنید.

 

 

چگونه از گم شدن اطلاعات در Call of Duty Mobile جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از از دست دادن حساب Call of Duty Mobile ، بهترین کار این است:

 

۱. رمزهای عبور خود را روی کاغذ یا در یادداشت های تلفن خود نگه دارید (و در صورت تغییر تلفن هوشمند، یادداشت های خود را انتقال دهید).

۲. حساب های خود را پیوند دهید!

 

پیوند دادن حساب های خود در تلفن همراه CoD امن ترین گزینه است. می توانید حساب های Activision و Facebook خود را پیوند دهید. به عنوان مثال، اگر با فیس بوک وارد Call of Duty Mobile شوید، به شرطی که شناسه و رمز عبور فیس بوک خود را بدانید، همیشه می توانید با گوشی دیگری وارد شوید! 😃

 

برای اکتیویژن ، جالب ترین چیز این است که یک حساب کاربری در اکتیویژن ایجاد کنید، یا اگر حساب قبلی خود را گم کرده اید، یک حساب جدید ایجاد کنید. شما یک شناسه Activision جدید دریافت خواهید کرد. پس از آن، باید « همه حساب‌های پلتفرم خود را » به حساب جدید Activision خود پیوند دهید .

بیشتر بخوانید  نمایش مفصل گیم پلی بازی Assassin's Creed Shadows در یوبیسافت فورودارد

آموزش برگرداندن اکانت کالاف دیوتی

قبل از شروع بازی‌های Call of Duty باید حساب‌های خود را پیوند دهید. به این ترتیب می‌توانید حساب‌های CoD خود را مرتبط کنید ، چه در حال بازی‌های رایانه‌ای یا کنسولی در فرنچایز هستید.

 

همچنین توجه داشته باشید که می توانید با حساب های Steam، Xbox Live یا PlayStation خود وارد Activision شوید .

 

بنابراین اکنون می دانید که چگونه حساب Call of Duty Mobile خود را برگردانید !  قبل از ورود به بازی، به شما توصیه می کنیم که توصیه های ما را برای جلوگیری از از دست دادن حساب کالاف دیوتی موبایل خود اعمال کنید ! اگر این مقاله برای شما مفید است، نظرات خود را دریغ نکنید و از تجربیات خود به ما بگویید!

اخبار مرتبط